۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۰۹۰
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

13 آبان زوال قدرت اسطوره‌ای آمریکا را به جهانیان نشان داد

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: 13 آبان یادآور ماهیت استکباری آمریکا و در عین حال نماد هم‌گرایی و وحدت ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
يوم الله 13 آبان 
مرگ بر آمريکا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید محمد موسوی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خاطرنشان کرد: این روز یادآور سه حادثه پراهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که باید همواره آن را پاسداشت و به نسل های آینده یادآوری کرد.

وی 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،‌ نماد مقاومت و پایداری ملت ستم دیده ایران و زوال قدرت اسطوره ‌ای آمریکای جهان‌خوار عنوان کرد و افزود: 13 آبان یادآور ماهیت استکباری آمریکا و در عین حال نماد هم‌گرایی و وحدت ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

بنابر اظهار حجت الاسلام موسوی، پیام 13 آبان، حفظ وحدت ملی، اطاعت از رهبری، استقامت، ‌پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا است.

رییس شورای قضائی آذربایجان غربی گفت: در صحنه حوادث و رخدادهای 13 آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن گرامیداشت این روز تاریخی بیان داشت: ملت ایران یک بار دیگر در راهپیمایی 13 آبان روح همگرایی، همبستگی، وحدت،‌ استکبار ستیزی و پیوند ناگسستنی با ولایت و رهبری را در برابر چشمان جهانیان به نمایش بخواهند گذاشت.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت سالروز 13 آبان در بیت الزهرای دادگستری کل استان آذربایجان غربی برگزار شد./936/پ202/س

ارسال نظرات