۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۲۱۶
به منظور تحقق مسجد طراز اسلامی؛

سلسله دوره‌های آموزشی هیأت امنای مساجد خراسان رضوی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه از سلسله دوره های آموزشی هیات امنا، ائمه جماعات و خادمین مساجد خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
مسجد اعظم اهواز
حجت الاسلام مجتبی درحی، مسؤول آموزش و پژوهش امور مساجد خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: این دوره های آموزشی با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و امور مساجد خراسان، جهت تحقق منویات رهبری در خصوص مسجد طراز اسلامی و با این رویکرد که هیئت امنای مساجد در کنار امام جماعت، نیروهای مدیریتی و عملیاتی مساجد باشند، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در این جلسات، مباحثی چون مبانی اولیه اصول مدیریت، مهارت های ارتباطی، مدیریت و برنامه ریزی، احکام وقف، در قالب کارگاه های آموزشی یک روزه با حضور اساتید شاخص حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

مسؤول آموزش و پژوهش امور مساجد خراسان گفت: در این دوره های آموزشی بیش از دو هزار نفر از ائمه جماعات، پنج هزار نفر از اعضای هیأت امنا و هزار نفر از خادمین مساجد در سطح پنج هزار مسجد استان تحت پوشش قرار می گیرند.

حجت الاسلام درحی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی هیات امنای مساجد خراسان رضوی روزهای جمعه هر هفته به صورت همزمان در یکی از مناطق 12 گانه شهرداری مشهد و یکی از شهرستان های استان به صورت متمرکز تا پایان سال ادامه خواهد یافت./930/پ203/س
ارسال نظرات