۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۵۹۲
استاندار آذربایجان شرقی‌:

آمریکا به دنبال الگوسازی اسلامیت منهای ولایت است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که ولایت و رهبری عامل استقلال و هویت نظام اسلامی است، گفت: آمریکا به دنبال الگوسازی اسلامیت منهای ولایت است.
عليرضابيگي، استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز در مراسم جشن عید غدیر در مسجد امام حسین(ع) عجب شیر اظهار داشت: ولایت رمز اقتدار و پیروزی نظام اسلامی در طول 32 سال گذشته بوده است، از این رو دشمنان درصدد تضعیف نقش ولایت در نظام اسلامی بوده و هستند.

وی با تاکید بر این‌که ولایت، نعمتی ارزشمند برای مسلمانان و جهان تشیع است، گفت: اگر امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی به پیشرفت های زیادی دست یافته، همه از برکات وجودی ولایت فقیه بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که اندیشه‌های متعالی امام راحل(ره) با تفکر ائمه اطهار مطابق بوده است، گفت: آنچه باید بیش از گذشته مورد توجه و اهمیت قرار گیرد آن است که در عصر غیبت، عهده‌دار نظام اسلامی ولایت فقیه است.

بیگی با بیان اینکه ولایت و رهبری در نظام اسلامی موجب استقلال و پایداری نظام می شود، افزود: همه ما در مقابل این نعمت معنوی مسؤول هستیم و باید از آن محافظت کنیم.

وی خاطر‌نشان کرد: تلاش آمریکا بر الگو‌سازی اسلامیت منهای ولایت، به جایی نخواهد رسید، چراکه امروز ایران اسلامی به الگویی جهانی تبدیل شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که آمریکا به دنبال اسلام منفعل و عقب افتاده است، تصریح کرد: ولایت رکن اصلی نظام اسلامی و نماد تعالی و برای حرکت در مسیر ارزش‌های الهی محسوب می‌شود.

بیگی با اشاره به اینکه نظام سلطه برای مقابله با پیشرفت ایران اسلامی از هیچ توطئه ای دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه بر این باور بود که با تحریم علیه ایران می تواند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد./935/پ202/س
ارسال نظرات