۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۷۸۶
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

پیام غدیر استمرار حکومت عدل الهی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت گفت: امام علی(ع) برای اجرای عدالت اسلامی با کسی تعارف نداشت و از خط عدالت خارج نمی شد.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت امروز در جشن عید ولایت و امامت شهرستان هریس اظهار داشت: پیام غدیر پیروی از امامت و ولایت بوده و فرهنگ غدیر باید در جامعه تبیین و گسترش یابد.

حجت الاسلام احمدی با قرائت آیه‌هایی از قرآن کریم در خصوص عظمت غدیر و مساله امامت، گفت: برگزیده شدن امام علی (ع) به امامت از سوی خدا، ابلاغ پیامبر اسلام (ص) به مردم در واقعه غدیر بود.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت ادامه داد: پیام غدیر، استمرار حکومت الهی و ادامه پیام نبوت توسط امامت است و شیعیان با تقدیم شهدا و با استفاده از دانش خود توانستند غدیر را زنده نگه دارند.

وی امام علی (ع) را میزان شناخت اهل ایمان خواند و افزود: پیامبر‌(ص) فرمودند؛ عشق علی‌(ع) گناهان را از بین می‌‌برد و یاد علی عبادت است و در جای دیگر آمده؛ علی با حقیقت است و حقیقت با علی که این حقانیت آن امام شیعیان در روز غدیرخم را نشان می دهد.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت عید ولایت را کمال دین دانست و گفت: علی(ع) برای اجرای عدالت اسلامی با کسی تعارف نداشت و از خط عدالت خارج نمی شد.

وی با بیان این‌که ولایت و امامت در جامعه اسلامی ایران همواره الگو برای دیگر کشورها و بیداری فکری آنان بوده، ادامه داد: در زمان حاضر بیداری اسلامی در بیشتر کشورهای جهان شکل گرفته و همه این روشن‌گری‌ها بدلیل وجود و اشاعه فرهنگ ایران اسلامی و استمرار ولایت حضرت علی(ع) است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه یک موهبت الهی و ارزشمند برای نظام اسلامی و کشور بوده و در سایه ولایت همواره پیروز و سربلند می شویم و هیچ قدرتی توان مقابله با ما را نخواهد داشت./935/پ203/س
ارسال نظرات