۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۲۴۷
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

جایگاه مترقی ایران در فضای بین‌الملل پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌ استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: جایگاه مترقی انقلاب اسلامی ایران در فضای بین الملل پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.
حجت الاسلام جواد قهرماني، مدير حوزه هاي علميه آذربايجان غربي
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان این‌که جایگاه کنونی انقلاب اسلامی ایران در فضای بین الملل خود پاسخ قاطعی در برابر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است، افزود: حرکت ها و جنبش های برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بیانگر این مطلب است که جهان امروز تشنه عدالت و حق خواهی برخاسته از آرمان‌ها و مکتب وحیانی دین مبین اسلام است.

وی با بیان این‌که امروز ندای حق طلبانه ملت های آزادی خواه جهان گوش سردمداران و سلطه جویان نظام سرمایه داری را کر کرده است، اظهار داشت: بهانه جویی های اخیر کشورهای غربی در برابر ایران نشانه آشکاری از ضعف و ترس این کشورها برای اشاعه انقلاب ایران در نقاط مختلف جهان است.

این مقام مسؤول با اشاره به این مهم که این موضع‌گیری‌ها تنها به سبب منزوی‌کردن و به حاشیه‌راندن ایران در فضای بین الملل و جهانی است، به فرایند اسلام هراسی و ایران هراسی از پیش تعیین شده استکبار جهانی اشاره و تصریح کرد: منع دست یابی به تسهیلات صلح آمیز هسته ای برای ایران و ادعای برخی از کشورها در حالی که خود ناقضان آشکار امنیت و صلح جهانی هستند بهانه ای بیش برای جلوگیری از صدور آرمان‌ها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی ایران به سایر نقاط جهان نیست.

به گفته حجت الاسلام قهرمانی، پیام نظام اسلامی ایران پیام نجات بشریت و تعالی آرمان‌های انسانی در پرتو احکام الهی و مبارزه با ظلم و ستم و عدالت خواهی است.

عدم پاسخگویی نظام لیبرالیسم در برابر افکار بشری برای ترسیم جهان متعالی

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر این‌که بیداری اسلامی جاری در کشورهای مختلف نتیجه بلامنازع صدور انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: جنبش وال استریت نیز که در قلب نظام سرمایه داری جهان شکل گرفته الگوگرفته از انقلاب ایران است.

وی اضافه کرد: اکنون قیام های شکل گرفته در نقاط مختلف جهان حاکی از آن است که دیگر نظام‌های تک بعدی صرف همچون سرمایه داری و لیبرالیسم پاسخ گوی افکار بشری برای ترسیم جهانی متعالی نیست.

این مقام مسؤول در ادامه به مواضع اخیر مقام معظم رهبری در برابر یاوه گویی‌های ایادی استکبار جهانی اشاره کرد و آن را مایه دلگرمی و شادی قلوب مسلمین جهان دانست.

مواضع رهبری نشانگر شجاعت حسینی و صلابت علوی است

عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: مواظع قاطع رهبری مبنی بر اینکه «هر گونه دست اندازی بیگانگان با پاسخ محکمی از سوی ملت ایران مواجه خواهد شد» را استمرار شجاعت حسینی و صلابت علوی عنوان کرد.

حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به شعار هیهات من الذله تاکید کرد: این شعار راهبرد نظام انقلاب اسلامی ایران با تاسی از مکتب حسینی در برابر سیاست‌های سلطه طلبانه و استثمارگرانه استکبار جهانی است.

وی یادآور شد: بدون شک استکبار جهانی و آمریکا نمی‌تواند با ایجاد موانع مختلف جلوی حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را بگیرد و با رسیدن به اهداف شوم خود عرصه را برای جولان و تلسط بر کشورها و امت‌های دیگر مهیا کند.

حجت الاسلام قهرمانی خاطرنشان کرد: هم اینک وظیفه همه مراکز علمی و دینی تنویر افکار عمومی نسبت به آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی ایران و مکتب اسلام و مذهب تشیع است.

این مقام مسؤول با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز استقرار حکومت جهانی مهدوی است، تصریح کرد: با ظهور یگانه منجی عالم بشریت همه دنیا شیرینی عدالت حقیقی سلاله پاک نبوی را خواهند چشید.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی، با اظهار امیدواری از حرکتهای بصیرت گونه ملت های آزادی خواه گفت: امید است که ظلم‌ستیزی و استکبار‌ستیزی مردم در نقاط مختلف دنیا زمینه را برای برپایی حکومتی سراسر از عدل و عدالت و آرمان در زیر سایه منجی موعود حضرت مهدی‌(عج) فراهم سازد./936/ت302/س
ارسال نظرات