۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۲۵۱

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی اوقاف در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مراسم رونمایی پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل خبر داد.
رايانه و اينترنت
اسلام قدیری، مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: طی مراسمی با حضور مسؤولان استانی از پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل رونمایی می شود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی وقف اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای بسط و گسترش فرهنگ وقف در تالار اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی دایر می شود.

این مقام مسؤول خبر داد: در این نمایشگاه اسناد و مدارک مربوط به موقوفات استان و همچنین دست نوشته های واقفان مبنی بر اجرای نیات آنها به نمایش گذاشته می شود.

به گفته قدیری، مهم ترین هدف از برپایی نمایشگاه دائمی وقف در محل اداره کل ترغیب و تشویق افراد به وقف اموال و همچنین گسترش فرهنگ وقف در بین مردم است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اعلام کرد: بازدید از این نمایشگاه در زمان اداری میسر خواهد بود و برای عموم مردم آزاد است.

وی زمان آغاز به کار این نمایشگاه را آذرماه سالجاری عنوان کرد و گفت: همزمان با مراسم افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از وب سایت اداره کل از خبرنگاران فعال حوزه وقف تجلیل می شود./936/پ203/س
ارسال نظرات