۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۶۳۸

دور جدید نشریه ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و هشتمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه، ویژه نامه خبری تحلیلی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در طراحی و قالب جدید منتشر شد.
نداي طالبيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، بیست و هشتمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه، ویژه نامه خبری تحلیلی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، پس از وقفه ای یک ماهه در 8 صفحه و در طراحی و قالب جدید منتشر شد.

گزارشی از گرهمایی روحانیت تبریز و دیگر شهرهای استان در آستانه ماه محرم، فعالیت 350 مبلغ زکات در کشور، فعالیت کمیته احیای موقوفات حوزه های علمیه، ساماندهی ائمه جماعات مدارس، برگزاری دوره پژوهش ویژه طلاب تبریز، راه‌اندازی خانه ولایت در سراب و راه اندازی حوزه علمیه خواهران خسروشهر از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

تشکیل گروه های علمی استادان و طلاب حوزه علمیه بناب، تاکید بر راه اندازی حوزه علمیه بستان آباد، افتتاح بزرگ‌ترین مرکز آموزشی قرآن در شمال غرب، برگزاری جشنواره علامه امینی در تبریز، آغاز دروس آزاد حوزوی در تبریز، گزارشی از آئین عمامه گذاری طلاب تبریز و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب بیست و هشتمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنابر این گزارش، گفت و گو با حجت الاسلام ماندگاری، اخلاق در حوزه و ‌« شاخص های خوب و تاثیرگذار» عنوان یادداشتی از حجت الاسلام پناهایان است که در این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری منتشر می‌شود./935/ن602/س

ارسال نظرات