۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۸۰۳
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مقاومت تنها راه حفظ میهن و عزت ما در برابر طرح های آمریکایی صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله با بی ثمر خواند هوچی گری برای ضربه زدن به مقاومت وسلاحش، مقاومت را تنها راه حفظ میهن و کرامت لبنانی دانست.
سيد هاشم صفي الدين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در منطقه سحمر در منطقه بقاع غربی لبنان، خطاب به دشمن صهیونیستی و تمام کسانی که در داخل و خارج لبنان در راستای تحقق اهداف صهیونیستی حرکت می کنند، گفت: امروز باری دیگر به جنجال آفرینی پیرامون سلاح روی آورده اید، روشی که بارها در گذشته آزموده اید و نتیجه ای نگرفته اید و این نشانه ضعف، ناتوانی و نومیدی های پیاپی شماست.

وی همچنین خطاب به کسانی که با هوچی گری و جنجال آفرینی علیه مقاومت و سلاحش به دنبال تغییر صحنه سیاسی لبنان هستند با تاکید بر بی ثمر بودن این روش، گفت: همانگونه که در گذشته شکست خوردید، امروز هم شکست می خورید و امیدتان ناامید می شود؛ چراکه جنجال آفرینی علیه سلاح مقاومت، هیچ آسیبی به مقاومت نمی رساند، بلکه مجاهدان را به افزایش تجهیزات نظامی خود تشویق می کند.

حجت الاسلام صفی الدین با تاکید بر اینکه مقاومت از هرگونه اقدامی برای بالا بردن تجهیزات نظامی و افزایش قدرت خود، کوتاهی نخواهد کرد و افزود: ما هرگز راه مقاومت را کنار نخواهیم گذاشت؛ زیرا معتقدیم این راه، تنها راهی است که به پاسداری از میهن ما و امت اسلامی و حفظ عزت، کرامت و مصونیت ما در برابر پروژه های آمریکایی و غربی و استکباری و دسیسه های صهیونیستی در لبنان و منطقه، می انجامد.

وی وحدت ملی و توانمندی و کرامت لبنان را بدون مقاومت و سلاحش ناممکن دانست و گفت: این استراتژی را با جانفشانی های بسیار مجاهدان و با تلاش فراوان به دست آورده ایم و مقاومت باوری ملی است که در جان ما ریشه دوانده است و هیچ قدرتی در جهان توان ما را از مقاومت ندارد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، ایستادن در برابر نفوذ آمریکا در لبنان و حفظ امنیت و ثبات کشور را وظیفه ای اخلاقی و ملی خواند و گفتمانی را که پیوسته به دنبال تحریک مذهبی است گفتمانی آمریکایی دانست و گفت: در این گفتمان تنها دست های پشت پرده آمریکا دیده می شود، حتی اگر این دست موضع گیری ها از سوی علمای بزرگ در منطقه و جهان باشد.

وی در پایان پیش بینی کرد که آمریکا در ماه آینده، بازی های شوم و سیاه خود را افزایش دهد و فتنه انگیزی های خود را گسترش بخشد و افزود: کسانی که به دنبال آشوب انگیزی و ضربه زدن به وحدت ملی و برآشفتن اوضاع داخلی سوریه هستند، همان کسانی هستند که می خواهند وحدت ملی لبنان را از بین ببرند./981/ب902/گ
ارسال نظرات