۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱
رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی:

‌‌دستگاه‌های اجرایی در فراگیر شدن فرهنگ نماز‌خوانی نقش اساسی دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی با تأکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات گفت: دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در فراگیر شدن فرهنگ نماز خوانی دارند.
نماز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، علی برزگری، رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی عصر روز گذشته در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به کارکردهای فردی و اجتماعی اقامه نماز افزود: نماز در سلامت روح و روان انسان و روند فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی تاثیر فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه بسترسازی برای برگزاری نماز همانند ادای فریضه نماز واجب است، ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی با ایجاد بسترهای لازم برای اقامه نماز برای نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز تلاش کنند.

به گفته رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی، نماز از جمله مباحث مهم و فرایض مورد تاکید نظام اسلامی کشورمان است این رو باید پیگیری این مسئله در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

برزگری افزود: ارتقای کارایی و اثربخشی فعالیت‌های مربوط به نماز از اهداف اساسی ستاد اقامه نماز است و مدیریت و رهبری ادارات و دستگاه ‌های اجرایی نقش مهمی در فراگیر شدن فرهنگ نماز در بین مجموعه‌های اجرایی دارد.

حمیدرضا خانپور، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به بازسازی و ساماندهی نماز خانه اداره کل و مراکز تابعه گفت: نماز عامل دوری از گناه است که می توان اثرات مثبت آن را به صورت عینی در زندگی افراد متدین و دین مدار دید.

ارژنگ طرزی، دبیرستاد اقامه نماز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد ستاد اقامه نماز، بر برگزاری منظم جلسات شورای اقامه نماز در اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

در این نشست مقرر شد ارزیابی عملکرد سال 1390 مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در پایان سال جاری انجام گیرد./936/پ203/س

ارسال نظرات