۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۵۶۱
عضو خبرگان رهبری:

‌آمریکا باید ادبیات گفتمانی خود را با ملت ایران تغییر دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به جنجال رسانه‌ای غرب علیه نظام اسلامی گفت: طولی نخواهد کشید که ادبیات ایالات متحده آمریکا با ملت ایران تغییر یابد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مردم مراغه اظهار داشت: تهدید و تحریم مساله‌ای تازه برای ملت ایران نیست، نظام اسلامی در 32 سال گذشته همواره تحت شدیدترین حصر اقتصادی بوده که توانسته با عزت و سربلندی دشمنان اسلام را خار و ذلیل کند.

وی با بیان اینکه استراتژی ایران در مقابله با تحریم های غرب الگویی برای دیگر کشورهای آزاده و مسلمان شده است، خاطر نشان کرد: آمریکا و غرب نیازمند ذخایر انرژی ایران هستند، از این رو تهدید برای تحریم خرید نفت و گاز ایران بیشتر به شوخی سیاسی شبیه است تا یک واقعیت در وضعیت کنونی جهان.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اخراج سفیر انگلیس از کشور و کاهش روابط دیپلماتیک با دولت بریتانیا ضربه ای مهلک به پیکر نظام سلطه بود، تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد درخواست دولت انگلیس برای برقراری روابط با ایران خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به غنیمت هواپیمای فوق مدرن و بدون سرنشین آمریکا در کشور اظهار داشت: این موفقیت توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی را خنثی و وجهه نظامی و قدرتی ایران در عرصه های بین المللی را بالا برد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی گفت: با ترس آمریکا از قدرت ایران در این عملیات موفق، سخنرانی های تهدید آمیز سردمداران این کشور از بین رفته و با وجهه دیگر و به صورت ترس آمیز از قدرت انقلاب در رسانه های خود سخن می گویند.

امام جمعه مراغه با اشاره به جنجال رسانه ای غرب علیه نظام اسلمی گفت: طولی نخواهد کشید که ادبیات ایالات متحده آمیکا با ملت ایران تغییر یابد، ترس آمریکا از این موفقیت در این است که ایران اسلامی از آخرین دستاورد آنان به نفع خود استفاده و در نتیجه این فناوری را علیه قدرت‌های استکباری بکار بگیرد. /935/پ202/س
ارسال نظرات