۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۶۶۳
نماینده مردم تهران در مجلس:

جریان اصلاحات به ‌جریان هماهنگ با نظام سلطه تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ سروری با اشاره به خطر جریان فتنه و انحرافی در انتخابات آینده مجلس گفت: جریان‌های مختلفی در این انتخابات فعالیت می کنند که یکی از این جریان‌ها، جریان اصلاح طلب و حامی فتنه است که برنامه اصلی این جریان، نا امن نشان دادن این انتخابات است، این جریان هماهنگ با نظام سلطه، سعی در مختل کردن انتخابات دارند.
سروري نماينده مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌پرویز سروری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در یادواره 16 شهید طلبه حوزه علمیه امام القائم(عج) تهران  به سخنرانی پرداخت و گفت: در حال حاضر در برهه درو کردن محصولاتی هستیم که شهدای انقلاب اسلامی آن را کاشته بودند.

وی با بی‌نظیر خواندن وضعیت کنونی خاورمیانه ابراز داشت: برای اولین‌بار است که چنین تحول بزرگی در منطقه رخ می‌دهد که هیچ کارشناس سیاسی قادر به پیش‌بینی این وضعیت منطقه نشد، این شرایط به سمتی در حال پیش روی است که موقعیت آمریکا را روز به روز در منطقه تضعیف کرده و موقعیت جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش مناسب‌تر می کند.

سروری افزود: یکی دیگر از جریان‌های مهمی که به نفع کشورمان در سطح دنیا برقرار است، قیام وال استریت مردم آمریکا است و این اولین بار است که در آمریکا، نظام ضد سلطه صورت می گیرد زیرا تا به حال هر اعتراضی که از سوی مردم به دولت آمریکا صورت می گرفت، این اعتراضات را صنفی جلوه می دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در شرایط کنونی که وضعیت منطقه و جهان در جهت بهبود و پیشرفت موقعیت کشورمان است، دشمنان در تلاش فراوان هستند که با فشارهای خود از جمله صادر‌کردن سه قطعنامه علیه ایران از سوی آمریکا، سعی در بر هم زدن نظام اسلامی دارند که بیشترین برنامه خود را برای انتخابات و ایجاد خلل در آن متمرکز کرده اند که باید همه با هوشیاری کامل، مقابل چنین فتنه‌هایی ایستادگی کنیم.

وی گفت: یکی از مقامات آمریکایی به رییس جمهور این کشور هشدار داده است که خاورمیانه قلب دنیا است و هر کشوری که بیشتر بتواند از آن بهره‌مند شود، تسط بیشتری بر مناسبات دنیا خواهد داشت که در این منطقه با توجه به این‌که 70 درصد سوخت دنیا از این منطقه به دنیا عرضه می‌شود، نفوذ ایران روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

سروری به اهمیت منطقه خاورمیانه در جنبه‌های مختلف آن پرداخت و گفت: این منطقه از جهات مختلفی همچون جغرافیای فرهنگی، جغرافیای اقتصادی و همچنین جغرافیای سیاسی در دنیا پر اهمیت‌ترین نقاط است، همه کشورهای اسلامی بیدار شدند در صورتی که تا دیروز در خواب غفلت بوده و حافظ منافع و پیشبرد اهداف آمریکا بودند.

وی اشاره کرد: اقدامات متعدد به خصوص تحریم‌های مختلف از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی به جمهوری اسلامی ایران، نشانه که وضعیت منطقه و جهان به سود ایران است واین قدرتها از این اتفاق در هراسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: یکی دیگر از اتفاقاتی که بسیار مبارک است، نشاندن و در اختیار در آوردن پهباد پیشرفته آمریکایی از سوی متخصصان کشومان است که با قطع ارتباط این هواپیمای بدون‌سرنشین با مرکزش، کنترل آن را در دست گرفته و با کم‌ترین خسارت وارد شده، آن را به زمین نشاندند.

وی در مورد اهمیت شکار پهباد آمریکایی گفت: یکی از فرماندهان نظامی کشور در باره ثمرات این موفقیت گفته است که فن‌آوری دفاعی کشور با گرفتن این تکنولوژی، 20 سال، پیش رفته است و با مهندسی معکوس این هواپیمای پیشرفته بی سرنشین، می توان به توانمندی‌های بالایی در فن آوری دفاعی کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که اهمیت این موفقیت را بیشتر روشن می‌کند این است که کشورهای روسیه و چین حاضر شدند امتیازات سنگینی در قبال بازدید از تجهیزات این پهباد به ایران متحمل شوند.

سروری در موضوع تحولات و جنبش های اسلامی منطقه تصریح کرد: مهم‌ترین عامل جنبش های منطقه، الگو‌گیری این کشورها از جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا یکی از مسوولان کشور مصر که به مجلس شورای اسلامی دعوت شده بود گفت که علت تغییراتی که در مصر انجام شد، جمهوری اسلامی ایران است به دلیل اینکه ایران با حفظ استقلال و زیر بار آمریکا نرفتن در همه زمینه ها در حال پیشرفت است اما می دیدیم با اینکه مصر در رابطه خوبی با آمریکا به سر می برد، پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشت.

وی در ادامه به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: جریان‌های مختلفی در این انتخابات فعالیت می کنند که یکی از این جریانات، جریان اصلاح طلب و حامی فتنه است که برنامه اصلی این جریان، نا امن نشان دادن این انتخابات است، این جریان هماهنگ با نظام سلطه، سعی در مختل کردن انتخابات دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: جریان دیگری که در این میان نقش آفرینی می کند، جریان انحرافی است که قصد دارد در فضای متفاوت حرکت کرده و از حوزه های کوچک نتیجه لازم را کسب کند.

وی اشاره کرد: این گروه انحرافی، یکی از نمایندگان ولی فقیه در سپاه یکی از شهرستان ها را وعده 600 میلیونی آن هم به عنوان هزینه مرحله اول داده اند که در مجلس به نفع آنها برخورد کند؛ این گروه با ولایت فقیه و شعار های مقدس پا به میدان خواهد گذاشت و از سبد اصولگرایان رای جمع خواهد کرد.

سروری در پایان با اشاره به ضرورت اتحاد اصولگرایان خاطر‌نشان کرد: اگر اصولگرایان با هم متحد نشوند و جبهه پایداری، جبهه متحد اصولگرایان و دیگر گروه‌های اصولگرایی لیست جدا بدهند، رای‌های طیف اصولگرایان شکسته خواهد شد و آسیب خواهند دید./956/پ202/س
ارسال نظرات