۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۶۸۸
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

حماسه 9 دی نشانگر اوج بصیرت ملت بود

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی مردم در نهم دی ماه 88، قیامی از اوج بصیرت ملت ولایتمدار ایران اسلامی بود که چشم فتنه را کور کرد.
حماسه 9 دی نشانگر اوج بصیرت ملت بود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی موسوی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، روزگذشته در جلسه شورای معاونان دادگستری این استان اظهار کرد: نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان رساند.

حجت الاسلام موسوی افزود: مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای متوقف کند.

وی با بیان این‌که حماسه 9 دی ماه سال 88 دارای شاخص‌های متمایز‌کننده است، تصریح کرد: راهپیمایی مردم در نهم دی ماه 88، قیامی از اوج بصیرت و حضور در صحنه ملت ولایتمدار ایران اسلامی بود که چشم فتنه را کور کرد.

رییس شورای قضایی آذربایجان غربی با تأکید بر بزرگداشت حماسه تاریخی 9 دی 88‌ اظهار داشت: بزرگداشت این روز تاریخی و فراموش‌نشدنی به عنوان نماد بصیرت و وحدت موجبات تقویت بیش از پیش این فرهنگ در جامعه را فراهم می‌آورد.

حجت الاسلام موسوی با تقدیر از ملت حماسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: آن روز به یاد ماندنی از ذخایر انقلاب اسلامی است و امسال نیز همچون سال گذشته آمادگی خود را برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و مبارزه با استکبار اعلام می‌داریم و همگان را به بصیرت و هوشیاری برای مواجهه با فتنه‌ها و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری دعوت می‌کنیم./936/پ203/س

ارسال نظرات