۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۸۶۰
امام جمعه اهر:

حماسه تاریخی 9 دی درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: عاشقان ولایت با حضور آگاهانه و پرشور در صحنه توانستند درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی نظام بدهند که تا تاریخ هست از یادها نخواهد رفت.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، امروز در دیدار ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی شهرستان اهر با آیت الله مجتهدشبستری، اظهار داشت: مردم آذربایجان در همه مقاطع انقلاب اسلامی پیشتاز در ولایت‌مداری بوده است، چنان‌که یک روز قبل از حماسه نهم دی با حضور خودجوش و پرشور آتش فتنه‌گران عاشورای حسینی را برای ابد خاموش کردند.

وی خاطر‌نشان کرد: در استانی که موقعیت برای گروه‌های جدایی طلب برای فتنه‌گری فراهم بوده است، عاشقان ولایت با حضور آگاهانه و پرشور در صحنه توانستند درس عبرتی به دشمنان داخلی و خارجی نظام بدهند ‌که تا تاریخ هست از یادها نخواهد رفت.

امام جمعه اهر با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث پس از انتخابات سال 88 تصریح کرد: همان‌گونه که ایشان فرمودند، این فتنه تنها منحصر به حضور عده ای اندک نبود؛ بلکه دشمنان برای این حوادث از سال‌ها قبل برنامه ریزی کرده بودند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با درایت، بصیرت و رهبری امام گونه خویش حماسه نهم دی را تجلی بصیرت عاشورایی ملت ایران دانستند و فرمودند؛ همانگونه که در ابتدای انقلاب محرم به کمک مردم آمد، در قضایای نهم دی هم عاشورا به کمک ملت آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره 1200 شهید منطقه ارسباران در شهرستان اهر برگزار شد، گفت: این کنگره بزرگ که یکی از بی سابقه ترین یادواره های استان در سال های اخیر بوده است، با حضور پرشور خانواده های شهدا و بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم همراه بود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: خانواده های شهدای 4 شهر منطقه انتظار داشتند که این کنگره به صورت مطلوب از صدا و سیمای مرکز استان پرداخت شود، که متاسفانه تنها به چند ثانیه در بخش خبر شبکه سهند اکتفا شد.

وی در پایان با بیان این‌که مردم اهر همواره گوش به فرمان ولایت در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته اند، گفت: نهم دی تجمع بزرگ عاشورائیان در مصلای بزرگ اهر برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات