۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۸۶۷

تشکیل گروه‌های مطالعاتی و پژوهشی جوانان در مساجد خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس پژوهش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تشکیل گروه‌های مطالعاتی و پژوهشی جوانان در مساجد استان خبر داد.
مسجد و جوانان
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اسفندیاری اظهارکرد: تشکیل گروه مطالعاتی و پژوهشی جوان در مساجد استان می تواند در راستای برنامه های پژوهشی واحد پژوهشی تبلیغات اسلامی استان نقش موثری را ایفا کند.

اسفندیاری با اشاره به هفته پژوهش خراسان رضوی افزود: در این هفته واحد پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی نیز در غرفه ای پژوهش های انجام شده و در حال اجرای خویش را در معرض دید علاقمندان گذاشته است.

وی در خصوص طرح ها و پژوهش های در حال اجرایی که در نمایشگاه تبیین و بیان شده تصریح کرد: پژوهش در رابطه با آسیب شناسی شبکه اعزام مبلغ در استان، پژوهش و چاپ کتاب ره توشه همیاران تبلیغ، انجام پژوهش در زمینه عفاف و حجاب و تشکیل گروه های مطالعاتی و پژوهشی جوان در مساجد استان از طرح ها و پژوهش های در حال اجرایی است که در نمایشگاه برای علاقمندان بیان و تبیین شده است.

وی در زمینه انجام فعالیت پژوهشی در زمینه عفاف و حجاب بیان کرد: انجام پژوهش در رابطه با عفاف و حجاب در جامعه و فرهنگ سازی این امرنیازمند اقدامات ریشه ای و اساسی بوده و به همین منظور واحد پژوهش تبلیغات اسلامی استان این موضوع را نیز به شکل پایه ای انجام خواهد داد.

وی با اشاره به حمایت از فعالیت های پژوهشی اظهار کرد: از فعالیت های پژوهشی که در راستای ماموریت تبلیغات اسلامی استان باشد در پنجمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان حمایت و پشتیبانی صورت می گیرد.
حجت الاسلام اسفندیاری ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین پژوهشگرانی که در حوزه تبلیغات اسلامی طرح هایی را ارائه داده اند شناسایی شده و در جهت بررسی طرح و پروژه های آن ها به وسیله واحد پژوهش تبلیغات اسلامی استان اقدام می شود.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه می تواند در زمینه ارائه طرح های پژوهشی و شناسایی استعدادها و ظرفیت های پژوهشی استان موثر واقع شود.

کارشناس پژوهش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: تهیه و چاپ کتاب "ولایت فقیه" در تیراژ سه هزار نسخه و حمایت از تهیه و چاپ 8 شماره از ماهنامه "سلام حبیب خدا" از جمله فعالیت های انجام شده توسط واحد پژوهش تبلیغات اسلامی است./930/د102/س


ارسال نظرات