۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۹۹۲۵
حماسه عاشورایی(24) امام جمعه موقت اهواز:

ملت در حماسه نه دی از ولایت و رهبری حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، خواستار تبیین زوایای پنهان فتنه 88 برای مردم شد و هدف مردم از حضور در حماسه نه دی را دفاع از ولایت و رهبری دانست.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نزدیک شدن حماسه 9 دی اظهار داشت: فعالان عرصه های فرهنگی باید عملکرد مردم نسبت به از بین بردن فتنه 88 و همچنین حضور به موقع در حماسه 9 دی را برای همه بازگو کنند، تا دیگر درس عبرتی برای فتنه گران و منافقان داخلی و خارجی نظام اسلامی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: 9 دی حماسه‌ای بود که مردم آفریدند و حمایت خود را از ولایت و رهبری اعلام داشتند که در این باره باید تلاش کرد تا نقش تعیین کننده حضور مردم در صحنه تبیین شود و همه در این باره باید تلاش کنند. در راستای پرهیز از برخورد شعاری با حماسه 9 دی، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید به دور از حبّ و بغض، تحلیل‌هایی مطابق با واقع ارایه داده و تحلیل‌گران باید ابعاد فتنه و نقش مردم را در خنثی کردن آن تبیین کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تأکید بر این که مردم در این روز به ندای ولی ‌فقیه لبیک گفتند، اظهار داشت: مردم در این روز به ندای ولی فقیه لبیک گفته و توطئه های دشمنان را در خصوص تفرقه میان ولایت و جامعه را از بین بردند.

وی با بیان این که باید منویات مقام معظم رهبری باید برای آحاد و اقشار جامعه تبیین شوند، اظهار داشت: روحانیان و طلاب مدارس علمیه خوزستان باید در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و همچنین شفاف سازی در جامعه، در درجه اول باید ابعاد فتنه پس از انتخابات به خوبی برای مردم روشن شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برخی از ابعاد فتنه 88، بیان داشت: یکی از ابعاد فتنه زمینه‌سازی برای دشمنان کینه‌توز نظام اسلامی خارج کشور و فراهم کردن شرایط برای حضور و دخالت دشمنان در امور جامعه بود. حضور سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان در حوادث پس از انتخابات، بخش دیگری از ابعاد این فتنه بود که خوشبختانه شکست سنگینی را متحمل شدند.

وی  با بیان این که افرادی از سلطنت‌طلب‌ها و منافقان در داخل کشور در فتنه 88 حضور داشتند اظهار داشت: گرچه فتنه 88 تلخی‌هایی را با خود به همراه داشت، اما ظرفیت و آگاهی مردم را افزایش داده و انقلاب اسلامی ایران را در برابر دیگر توطئه ها بیمه کرد؛ چرا که دیگر مردم نسبت به این گونه مسایل هوشیار شده اند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات