۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۹۹۳
معاون پارلمانی رییس جمهور:

پیوند امت با ولایت رمز ماندگاری حماسه 9 دی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: مهم‌ترین عامل ماندگار حماسه تاریخی 9 دی، پیوند امت با ولایت بر پایه بصیرت و معرفت است.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، امروز در جمع نمازگزاران مسجد آل محمد تبریز اظهار داشت: آنچه که موجب ماندگاری و خروش ملت ایران در قیام 9 دی سال 88 بود، پیوند امت با ولایت بر پایه بصیرت و معرفت است.

وی با بیان این‌که ملت در حماسه نهم دی زیباترین جلوه‌های ولایت‌مداری را به رخ جهانیان کشیدند، خاطر‌نشان کرد: 9دی از ایام الله بوده و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان این‌که توهم فتنه گران نشات گرفته از القائات دشمنان و رسانه های خارجی بود، تصریح کرد: نباید تنها تقلب در انتخابات را بهانه اغتشاشگری فتنه‌گران دانست، گزارش‌ها نشان می‌دهد که فتنه 88 نمونه ای از وحدت تمامی گروه‌های معاند نظام اسلامی بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر این‌که بانیان فتنه می خواستند نمونه ای دیگر از انقلاب های رنگی را در کشور پیاده کنند، ادامه داد: گزارش اصل 90 مجلس به خوبی نشان داد که حوادث بعد از انتخابات 88 کاملا برنامه ریزی شده بود.

وی با بیان این‌که تمامی جریانات مخالف نظام برای براندازی انقلاب اسلامی در فتنه 88 یک صدا شده بودند، گفت: اقدام به موقع ملت بزرگ ایران و رهبری داهیانه حضرت آیت الله امام خامنه ای در این حرکت نقش عمده و بسزایی داشت.

حجت الاسلام میرتاج الدینی افزود: انتخابات 88 در 33 سال تاریخ حیات انقلاب اسلامی به لحاظ شرکت گسترده و شور و شوق مردم بی نظیر بود، اما بانیان فتنه به گونه ای فضا را متشنج کردند که شیرینی حضور میلیونی ملت به کام مردم تلخ شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بایستی از حوادث و فتنه‌های گذشته برای آینده ای بهتر عبرت گرفت، گفت: حماسه نهم دی نشان داد که هرگاه ملت با ولایت بوده اند، دشمنان نتوانسته اند هیچ تحرکی داشته باشند، اما هر گاه جدایی مبان امت و رهبری به وجود آید، دشمنان در نیل به اهداف خود امیدوار می‌شوند./935/پ202/س
ارسال نظرات