۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۰۳۰
حماسه عاشورایی(31) فرماندار ارومیه:

نهم دی انقلاب فکری مردم ایران بود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار ارومیه گفت: مردم ایران اسلامی در سال 88 با پیروی از رهبر عظیم شأن انقلاب و با حمایت های همه جانبه از ایشان توانستند کار عظیمی را خلق کنند که می توان از آن به عنوان نقلاب فکری یاد کرد.
نه دي
جواد شریف نژاد، فرماندار ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه تاریخی نه دی، افزود: نه دی با حضور همه جانبه مردم در صحنه پیروی از ولایت فقیه در کشور اسلامی ایران رخ داد که به استحکام پایه های اصیل و عظیم انقلاب اسلامی منجر شد.

فرماندار ارومیه با تأکید بر ثبت حماسه نهم دی ماه به عنوان حماسه تاریخی و ملی مردم ایران در اذهان خاطر نشان شد: برای نگه داری و حفظ جریان اصیل نهم دی همه باهم تلاش کنیم و حماسه تاریخی و ملی ایران را به نحو احسن گرامی داریم.

وی نهم دی را نشانه پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دانست و افزود: مردم ایران در نهم دی ماه سال 88 نشان دادند که هنوز بعد از 32 سال که از انقلاب سپری شده هنوز پشتیبان زمامداران دینی و بویژه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای هستند.

شریف نژاد تصریح کرد: مسؤولان نظام باید با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای حفظ و نگهداری این واقعه در اذهان عمومی تلاش کنند.

فرماندار ارومیه نهم دی ماه را یک برنامه متمرکز و صاحب این روز را مردم عنوان و خاطر نشان کرد: نهم دی ماه متعلق به یک شخص و و یا اشخاص نیست بلکه متعلق به ملت ولایتمداری است که با بصیرت دینی و بینش سیاسی خود همیشه در صحنه حاضر بوده اند.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای نباید از این روز برای تبلیغ انتخاباتی سوء استفاده کنند چرا که این عمل شخصیت این حماسه را با سؤال مواجه می کند./936/ت302/ص
ارسال نظرات