۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۲۴۳
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

دین‌مداری دژ محکمی در برابر تهاجم غرب است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در دیدار طلاب حوزه علمیه این استان، دین‌مداری و توجه به اخلاق اسلامی را دژ محکمی در برابر تهاجم فرهنگی غرب برشمرد.
اخلاق اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، علی نصرتی، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، امروز در دیدار طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) ارومیه اظهار داشت: دین‌مداری در کنار توجه به اخلاق اسلامی جامعه ما را در برابر تهیدات و تهاجم‌های غربی بیمه می‌کند و از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد.

وی با تاکید بر دین‌مداری ملت ایران، گفت: دین‌مداری و توجه به اخلاق اسلامی دژ محکمی در مقابل تهاجم غرب است.

نصرتی با تأکید بر اهمیت موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی در جامعه امروزی‌ تصریح کرد: شناخت دشمن سبب می‌شود مردم به ویژه جوانان حربه‌ها و توطئه‌های بی‌شمار دشمن را شناسایی کرده و خود را در برابر آنان واکسینه کنند.

دبیر ستاد احیای ا‌مر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به واهمه دشمن از تمسک ملت ایران به آموزه‌های ناب اسلامی و شهادت‌طلبی مردم ایران‌ افزود: همه سعی دنیای غرب بی‌هویت کردن و استحاله فرهنگی امت اسلامی ایران است که برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

‌نصرتی وظیفه علما و روحانیان را در افزایش بصیرت و آگاهی مردم مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: علما با بیان ابعاد مختلف توطئه‌های استکبار جهانی می‌توانند حساسیت مردم را برای مبارزه با این توطئه‌ها افزایش داده و سبب بصیرت و آگاهی روزافزون جوانان را فراهم کند.

وی توسعه امنیت و نظم عمومی را مأموریت اساسی انتظامی استان برشمرد و اظهار داشت: کارکنان انتظامی استان با تمام توان در این مسیر گام برمی‌دارند که باید تمام اقشار به ویژه فرهیختگان و علما در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: انقلاب اسلامی امانتی الهی به دست ماست بنابراین باید با شکرگزاری این نعمت بزرگ، زمینه تعالی نظام اسلامی را در جهان فراهم کنیم./936/پ202/س
ارسال نظرات