۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۲۹۶

گردهمایی‌«عماران ولایت» در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی «عماران ولایت» با هدف بررسی و تبیین راهکارهای ولایت‌مداری در آستانه انتخابات مجلس در تبریز برگزار خواهد شد.
گردهمایی‌«عماران ولایت» در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گردهمایی «عماران ولایت» در آستانه برگزاری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور اقشار مختلف مردم تبریز برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، این گردهمایی با هدف تحلیل مواضع جریان انحرافی و فتنه در آستانه انتخابات مجلس ،گرامیداشت حماسه نهم دی، تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین بررسی و تبیین راهکارهای ولایت مداری برگزار می شود.

گردهمایی‌«عماران ولایت» فردا سه شنبه 13 دی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد شهدا واقع در میدان شهدای بازار تبریز با حضور و سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور، جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران همراه خواهد بود.

گفتنی است، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور تبریز در جریان حوادث فتنه سال 88 با حضور خودجوش و حماسی در هشتم دی زمینه حضور میلیونی ملت ایران در حماسه نهم دی را فراهم کردند.

این گردهمایی به بررسی نقش ولایت فقیه در مقابله با توطئه های مختلف دشمنان داخلی و خارجی و همچنین تحلیل چگونگی کسب بصیرت از مکتب ولایت در آستانه انتخابات آینده مجلس خواهد پرداخت./935/پ203/س
ارسال نظرات