۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۳۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

پیوند ملت با قرآن و عترت پیوندی ناگسستنی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش مردم کشورمان در اقتدار نظام اسلامی‌ گفت: ملت ایران ثابت کردند پیوندشان با قرآن و عترت پیوندی ناگسستنی است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع در پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در رشت با اشاره به نقش تأثیر گذار ملت ایران اسلامی در تحکیم پایه های نظام اسلامی، گفت: ملت ایران ثابت کردند پیوندشان با قرآن و عترت پیوندی ناگسستنی است و این پیوند عمیق آنان باعث شد تاکنون در مقابل همه توطئه ها مقاومت کنند.

وی افزود: سال 88 با همه فراز و نشیب‌های آن آزمونی دوباره برای ملت ما بود فتنه گران با ایجاد التهاب و تردید در بین مردم، فضای امن و آرامش جامعه را مختل کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در خاموش‌کردن آتش فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: روشنگری های رهبر معظم انقلاب و همراهی ملت شهید پرور در آن روزهای سخت، فصل الخطاب شد و دشمنان پی به عظمت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی بردند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران، ماحصل ریخته شدن خون مردان، زنان و فرزندان این مرز و بوم است، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی برای آن خون های پاک، احترام زیادی قائل هستند و ارزش آن را می دانند و آن ایثار و از خود گذشتگی انقلاب را بیمه کرده است.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در هر برهه ای از این انقلاب از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام راحل دفاع کردند، ادامه داد: این ملت هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمنان کوچک‌ترین خللی در رسیدن این انقلاب به اهداف متعالی خود ایجاد کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که ایران اسلامی هر روز در عرصه‌های مختلف جهانی مقتدر تر از روز گذشته است، خاطرنشان کرد: این پیشرفت های روز افزون مدیون خون پاک شهدا، امام راحل، مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران است.

حجت الاسلام یاری با بیان این که این ملت اهداف خود را از سه دهه گذشته انتخاب کردند، ادامه داد: دشمنان نظام باید بدانند تحریم و تهدید تأثیری در اراده ملت ایران اسلامی در رسیدن به اهداف عالیه خود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود به حماسه آفرینی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 اشاره کرد و با بیان این که آن روز عظیم یکی از روزهای الهی بود، گفت: در روز 9 دی که روز بصیرت بود، مردم غیرتمند ما بر رهروی از راه ابا عبدالله(ع) و عاشورا تأکید کردند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: ملت ایران در نهم دی سال 88 به آنانی که به خواب عمیق فرو رفته بودند نشان دادند که پیوندشان با قرآن و عترت و اسلام پیوندی ناگسستنی است و این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی موعود(عج) حفظ خواهند کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات