۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۵۳۱
آیت الله شبستری:

مردم متوجه هرگونه ظاهرسازی در آستانه انتخابات باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر آگاهی و بصیرت مردم در انتخابات مجلس گفت: در این انتخابات، فتنه‌گران در لباس فتنه و افراد مارک‌دار به صحنه نیامدند، بلکه عده‌ای از افراد پشت پرده، خود را راهی انتخابات کرده‌اند تا ظاهرسازی کنند.
1/ آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در جمع اقشار مختلف مردم اردبیل اظهار داشت: انتخابات عرصه ای برای تقویت وحدت ملی و اثبات ولایت مداری ملت است.

وی با تاکید بر این‌که تمامی انتخابات نظام اسلامی هر یک به نوبه خود از حساسیت و ویژه ای خاصی برخوردار بوده اند، تصریح کرد: پس از حوادث سال 88 که فتنه‌گران، شیرینی حضور میلیونی ملت در انتخابات را به کام مردم تلخ کردند، اهمیت حضور بیش از پیش مشخص شده است.

عضو خبرگان رهبری حماسه نهم دی را تکمیل کننده، حماسه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دانست و افزود: از آنجایی که فتنه گران دیگر جایگاهی میان ملت ندارند، به دنبال ظاهرسازی برای عوام فریبی مردم در آستانه انتخابات هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر آگاهی و بصیرت مردم در انتخابات مجلس گفت: در این انتخابات فتنه‌گران در لباس فتنه و افراد مارک‌دار به صحنه نیامدند، بلکه عده‌ای از افراد پشت پرده خود را راهی انتخابات کرده‌اند تا ظاهرسازی کنند.

آیت الله شبستری خاطر‌نشان کرد: جریان انحرافی پیچیده‌تراز جریان فتنه است، هر چند ظاهر این جریان سخنانی بسیار عادی و همه پسند مطرح می کند، اما در پشت پرده مخالف ولایت و روش حکومتی اسلام است و درصدد فتح مجلس و نهادینه کردن اندیشه ملی‌گرایانی هستند.

وی ترویج دهندگان اندیشه های ملی گرایانه را فتنه‌گران امروز جامعه اسلامی ایران معرفی کرد و تصریح کرد: در صحنه انتخابات؛ آرای ملت است که موضع نظام اسلامی را در قبال دشمنان مشخص می کند، اگر خدای ناکرده حضور حداقلی مردم را شاهد باشیم بهانه‌ای دست مستکبران در مخالفت با اسلام و ولایت فقیه می‌افتد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور ملت در انتخابات آتی مجلس افزود: دشمنان هنوز در صدد القای تفکر تقلب در انتخابات هستند، و یا بحث هایی نظیر تحریم انتخابات را مطرح می کنند، پاسخ این است که مگر فتنه‌گران جایگاهی میان ملت دارند که آرای ایشان را کسب کنند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکوه رزمایش ولایت در جنوب کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران این توان را دارند که با بستن تنگه هرمز و عدم اجازه خروج قطره‌ای نفت، تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان را پاسخ دهد.

آیت الله شبستری در پایان تأکید کرد: اگر تحریم‌ها با شدت‌ بیشتر باشد ما دست به چنین عکس‌العملی خواهیم زد و تنگه هرمز را به قتلگاه عبور و مرور کشتی‌های متعدد تبدیل خواهیم کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات