۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۵۹۸

سی و یکمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ‌سی و یکمین شماره از دوهفته نامه ندای طالبیه ویژه‌نامه خبری حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد.
نداي طالبيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ‌سی و یکمین شماره از دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه استان در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از همایش مدیران و معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران شمال غرب در تبریز، آغاز پذیرش دانشجوطلبه در حوزه علوم اسلامی شهید بهشتی، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب متاهل استان، همایش روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در تبریز و دیدار امام جمعه جدید سراب با روحانیان منطقه از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

آغاز نام نویسی طلاب خواهر در هشترود، آغاز به کار کمیته علمی همایش دخیل مراغه ای، انتشار فصلنامه پژوهشی در مرکز مدیریت استان، فراخوان مقاله از سوی بسیج طلاب مراغه، خستین المپیاد علمی طلاب آذربایجان شرقی، گردهمایی معاونان تهذیب مدارس علمیه برادران و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب ‌سی و یکمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنابر این گزارش، دوهفته ندای طالبیه در این شماره به تحلیل و بررسی نقش روحانیت در آینده انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخته، ‌افزون بر این‌که «صدق» عنوان نوشته‌ای از مرحوم آیت الله احمدی میانجی است که در ستون اخلاق در حوزه این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

همچنین در این شماره از ویژه نامه خبری حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی یادداشت‌«فقه حکومتی و ضرورت‌ها‌» در ستون دیدگاه نوشته حجت الاسلام رضایی‌نژاد و یادداشت‌«‌امام خمینی و احیای مجدد روحانیت‌» از نوشته عبدالوهاب فراتی درج شده است

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال‌غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری منتشر می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات