۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۲۴۶۴

نخستین روز شمار انقلاب اسلامی در خوزستان رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در خوزستان با حضور اساتید، پژوهشگران و برخی از مسوولان فرهنگی در مجتمع مطبوعاتی نور رونمایی شد.
کتاب روز شمار انقلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در خوزستان تألیف و تدوین حبیب پیام، با حضور اساتید، پژوهشگران و برخی از مسوولان فرهنگی در اهواز رونمایی شد.

مؤلف این کتاب در مراسم رونمایی از آن بیان داشت: مطالب این کتاب از مجموعه اسناد سازمان اسناد انقلاب اسلامی، سازمان اسناد ملی ایران، رسانه ها، خبرنامه ها و پژوهش های میدانی با چهره‌های شاخص جمع‌آوری و حاصل 200 ساعت مصاحبه است.

این فعال عرصه فرهنگی با بیان اینکه این کتاب در 400 صفحه به چاپ رسیده است، اظهار داشت: کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در خوزستان به وقایع سال های 56 تا 58 انقلاب اسلامی به شیوه روزشمار با ذکر زمان، مکان و رویداد پرداخته است.

پیام تصریح کرد: نخستین کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در خوزستان با شمارگان 3 هزار جلد از سوی انتشارات خوزستان به چاپ رسیده است.

همچنین حسین حسین نژادیان، مدیر مجموعه انتشارات خوزستان در این مراسم اظهار داشت: این کتاب برای نخستین بار با عنوان انقلاب اسلامی در خوزستان از سوی یک ناشر خوزستانی تهیه و به چاپ رسیده است.

وی در پایان گفت: یکی از خلأها و کمبودهای فرهنگی در استان، نبود چاپخانه مدرن بود که با احداث چاپخانه مدرن در شهرستان اهواز توانستیم در گام اول کتاب روز شمار انقلاب اسلامی در خوزستان را به چاپ رسانیم./9465/ن602/ع

ارسال نظرات