۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۲۲۶۳۸

سازمان همکاری اسلامی مسلمانان جهان را به حفظ وحدت فراخواند

خبرگزاری رسا ـ اکمل‌الدین احسان‌اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، با صدور پیامی، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص)، همه مسلمانان جهان را به اتحاد با تکیه بر تعالیم قرآنی دعوت کرد.
احسان اوغلو
به گزارش خبرگزاری رسا، اکمل‌الدین احسان‌اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) به همه مسلمانان گفت: حضرت محمد(ص)، پیام‌آور دینی الهی بود که راه حقیقت را به همه انسان‌ها نشان داد و صلح و دوستی را برای همه خواهان بود.

وی افزود: در این روزهای عزیز که همه مسلمانان با اتحاد و انسجام، میلاد النبی(ص) را جشن گرفته‌اند، قبل از هر چیز باید به سیره پیامبر(ص) و تعالیم ارزشمند اسلامی بپردازند و راه و روش ایشان را ادامه دهند.

احسان‌اوغلو گفت: وضعیت مسلمانان در جهان امروز حساس است و باید با الگو از تعالیم قرآنی مسائل مهم اختلافی را با یکدیگر حل کنند.

وی گفت: از همه مسلمانان جهان دعوت می کنم تا برادری اسلامی را تقویت و با تکیه بر تعالیم قرآن کریم، از درگیری و تفرقه دوری کنند.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در پایان سخنانش افزود: جهان اسلام برای نجات مردم فلسطین باید با هم متحد شوند و از هویت اسلامی و قبله اول مسلمانان دفاع کنند./982/ب903/گ
ارسال نظرات