۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۷۳۹
رییس جمهور در کنفرانس وحدت(1):

دموکراسی غربی توهین به بشریت است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور اسلامی ایران در بیست و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی، دموکراسی غربی را توهین به بشریت توصیف کرد.
سخنراني محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران در کنگره بين المللي حضرت آيت الله مرعشي نجفي  دکتر احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی که از صبح امروز در تهران آغاز شد با اشاره به عدم رضایت جهانیان از وضعیت گذشته و کنونی جهان گفت: تاریخ بشریت آکنده از ظلم و فساد است و سخن ملائکه درباره اینکه انسان ها به فساد و کشتار می پردازند، تحقق یافته است.

وی افزود: 7 میلیارد انسان در حال حاضر در جهان وجود دارند که بیش از 3 میلیارد آنها گرسنه اند و بیش از یک میلیارد تن دیگر حتی یک وعده غذا نیز ندارند. امنیت وجود ندارد، حیات طیبه برقرار نیست، عدالت جاری نشده و ظلم و ستم همه جهان را فراگرفته است. آفریقا که سرزمین ثروت های خدادادی است در فقر به سر برده و شرکت های آمریکایی و اروپایی بر معادن آن مسلط شده اند.

احمدی نژاد تصریح کرد: هیچ گاه طاغوت و فرعون ها همانند امروز به تحقیر شخصیت بشریت نپرداخته اند، صهیونیست ها که پشت سر آمریکا قرار دارند فهمیده اند که برده داری و استعمار نمی تواند منافعشان را تامین کند، بنابراین به دموکراسی ظاهری که باطن آن آدم کشی و طاغوت گری است، روی آوردند.

رئیس جمهور ادامه داد: آمریکا دلار را به عنوان پول جهانی به بشریت تحمیل کرد، اما هیچ مدیریت و تضمین و نظارت بین المللی بر آن قرار نداد تا کسر بودجه خود را بوسیله دلار و از جیب سایر ملت ها تامین کند. غارتی که هم اکنون در جهان از سوی آمریکا صورت می گیرد در تاریخ بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به فقدان دموکراسی واقعی در غرب اظهار داشت: دموکراسی واقعی در جهان کنونی دیده نمی شود، دموکراسی غربی دروغ و فریبی بزرگ است. انتخابات آمریکا تنها با حضور دو حزب سیاسی و با حضور کمتر از 50 درصد شهروندان برگزار می شود و مردم نمی توانند به شخص سومی که به این دو حزب تعلق نداشته باشد، رای دهند، دموکراسی در غرب حتی به صورت ظاهری نیز اعمال نمی شود.

احمدی نژاد از نارضایتی ملت آمریکا از وضعیت کنونی، خاطر نشان ساخت: رئیس جمهور آمریکا خیانت و جنایت می کند، اما شهروندان این کشور نمی توانند به راه حلی جز روی آوردن به حزب دوم که اعضای آن نیز دزد و غارتگر هستند تمسک جویند.

رئیس جمهور ایران دموکراسی غربی را تحقیر مردم خواند و تاکید کرد: مردم در اروپا در سرما و گرما به خیابان ها می آیند و از وضعیت کنونی کشورهای خود شکوه می کنند، دموکراسی به سبک غربی، تحقیر مردم است، دموکراسی که به نام مردم است و به کام صهیونیست ها. 

وی از سرسپردگی کشورهای اروپایی در برابر رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و بیان داشت: همه کشورهای اروپایی به صهیونیست ها باج می دهند، در حالی که مردم اروپا در بحران اقتصادی بسر می برند باید به مالیات هایی را پرداخت کنند که در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.امروزه فریبکاری پیچیده ترین و ناجوانمردانه ترین فریبکاری تاریخ است.

احمدی نژاد خاطر نشان ساخت: دولت آمریکا در ده سال گذشته بیش از یک میلیون شخص را در منطقه به قتل رساند تا رژیم صهیونیستی را بر جهان مسلط سازد. تحمیل رژیم صهیونیستی بر جامعه بشری تحقیر دوم جهانیان به شمار می آید، رژیم صهیونیستی تنها به مسلمانان و خاورمیانه تحمیل نشد، بلکه به همه بشریت تحمیل شده و می خواهند این رژیم را حاکم جهان سازند.

رئیس جمهور ادامه داد: کسی که در تقابل با صهیونیست ها باشد غیرممکن است که از سوی آمریکا به عنوان دوست و هم پیمان قلمداد شود، میان مسلمان و غیر مسلمان در این قاعده هیچ تفاوتی ندارد. کثیف ترین عناصر تاریخ را با زور و سلاح و کشتار بر مردم مسلط ساخته اند. در قاموس آنان توهین به حضرت مسیح (ع) و خدا جایز است، اما هیچ کس حق ندارد به این رژیم توهین کند، این امر توهین به بشریت است.

وی به بودجه آمریکا برای ساخت بمب اتمی اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا بیش از 80 میلیارد دلار از بودجه خود را به ساخت بمب اتم اختصاص داده است، این بمب ها برای تامین امنیت جهان نیست و تنها برای کشتار مردم و ایجاد جنگ استفاده می شود./980/ب912/گ
ارسال نظرات