۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۹۳۳
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

فریب لبخند دشمنان را نخوریم/پشت هر لبخند دشمن حیله ای است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با دعوت مردم به حفظ وحدت و برادری، خاطرنشان کرد: ما نباید فریب لبخندهای دشمنان را خوریم؛ چرا که پشت هر لبخند و تعریف و تمجید دشمنان حیله ای خطرناک و دستی چدنی قرار دارد.
آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، با اشاره به بیست و یکم بهمن ماه، سالروز شکست کودتای نظامی رژیم پهلوی به دستور امام خمینی(ره)، اظهار داشت: آن زمان که خبر کودتای نظامی در تهران منتشر شد حضرت امام خمینی(ره) با اعلامیه ای محکم همچون عصای حضرت موسی که همه آلات و ابزار سحر ساحران را از بین برد، کودتای نظامی رژیم منحوس پهلوی را شکست داد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه خطبه های نماز جمعه افزود: آن اعلامیه امام خمینی (ره) با قلم معجزه آسای ایشان نوشته شده و در آن آمده بود که بر همه ملت ایران واجب است از در خانه های خود بیرون آمده و به خیابان های شهر بریزند.

21 بهمن ماه لیله القدری در تاریخ ملت ایران است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شب 22 بهمن، شب نزول رحمت و ملائکه الله بود، گفت: 21 بهمن ماه لیله القدری در تاریخ ملت ایران بود؛ چرا که آن شب، شب جنگ و خونریزی میان نیروهای جبهه حق بر باطل بود که پس از آن در صبح 22 بهمن، افراد جنود حق بر باطل پیروز شده و حکومت منحوس پهلوی از بین رفت و ما پس از این واقعه به یاد آیه « ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم » افتادیم؛ چرا که خداوند دست یاری خود را بر روی ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشید.

امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های 22 بهمن ماه، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود تصریح کرده بودند که مهمترین نقاط قوت ملت ایران غلبه بر مشکلات بوده است، و به راستی که ملت ایران توانست با شرایط سختی که مستکبران ایجاد کردند، خود را بالا کشد و در همه زمینه های علمی و صنعتی خود را به کشوری برتر در جهان تبدیل کند.

وی با بیان این که وضعیت کنونی نظام به هیچ عنوان قابل قیاس با دوران آغازین انقلاب اسلامی ایران نیست، تأکید کرد: هم اکنون زیربناهای علمی، فرهنگی، صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ساخته شده است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تحریم های گسترده دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: اگر این تحریم ها نبودند ما هم اکنون نمی توانستیم این چنین در جهان خودنمایی کنیم؛ چرا که به فرموده مقام معظم رهبری قدرت نظامی ما بازدارنده برای همه ابرقدرت های جهانی است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که مؤمن همواره باید نقاط ضعف خود را شناسایی و سعی در اصلاح آنها باشد، بیان داشت: مؤمنان باید از رذایل و تجملات دنیایی دوری کرده و همواره به فکر جمع آوری توشه برای آخرت خود باشد؛ از این رو به خود بیاییم و نسبت به این مسایل هوشیار باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با دعوت مردم به حفظ وحدت و برادری، خاطرنشان کرد: ما نباید فریب لبخندهای دشمنان را خوریم؛ چرا که پشت هر لبخند و تعریف و تمجید دشمنان حیله ای خطرناک و دستی چدنی قرار دارد؛ از این رو مردم غیور ایران باید با هوشیاری، بصیرت روز افزون و حفظ اتحاد و همدلی کمر شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اسراییل را شکسته و دسیسه های آنان را از بین بریم.

از تحریم های دشمنان استقبال می کنیم

امام جمعه اهواز با بیان این که ما از تحریم های دشمنان استقبال می کنیم، گفت: تحریم ها بنا به فرموده مقام معظم رهبری «سازنده هستند» و این تحریم ها ملت ایران را خودساخته کرده و چرخه های اقتصادی نظام را به حرکت در می آورد که با این روش نیز دیگر مشکل بی کاری جوانان از بین می رود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، گفت: ان شاءالله وعده ما فردا در راهپیمایی 22 بهمن، که ملت غیور ایران باید با حضور گسترده و پرشور خود را در این راهپیمایی اثر گذار، دسیسه ای دیگر از هزاران دسیسه دشمنان را از بین ببرند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، با دعوت مردم نسبت به شرکت همه جانبه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: به لطف خدا مردم غیور و جان بر کف نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران با حضور در پای صندوق های رأی آخرین تیر را به قلب دشمن زده و نظام خود را پیروز کنند.

گفتنی است آیت الله موسوی جزایری در خطبه نخست نماز جمعه این هفته، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوای الهی را در پیش گرفته و از مباحث تفرقه افکنانه به شدت دوری کنید؛ چرا که این گونه مسایل از سوی دشمنان قسم خورده نظام هدایت و راه اندازی می شوند./9465/پ201/ج

ارسال نظرات