۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۱۱۲

دو هفته نامه ندای رسا به گام چهاردهم رسید

خبرگزاری رسا- چهاردهمین شماره از دوهفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار علما و حوزه های علمیه های استان خوزستان منتشر شد.
نداي رسا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، چهاردهمین شماره از دوهفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار علما، حوزه های علمیه و دیگر نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان منتشر شد.

گزارشی ویژه از برگزاری گردهمایی ائمه جماعات مساجد در اهواز، مشروح بیانات آیت الله موسوی جزایری در دیدار با مسئولان و ورزشکاران در دهه فجر و خبر نشست جبهه متحد اصولگرایان با حضور دکتر حداد عادل در اهواز مهم ترین اخبار چهاردهمین شماره از دوهفته نامه ندای رسا محسوب می شوند.

اخبار نماز جمعه اهواز و دیگر شهرستان های استان خوزستان، خبر افتتاح دفتر آیت الله نوری همدانی در اهواز، مشروح بیانات آیت الله موسوی جزایری در دیدار با عشایر خوزستان و خانواده شهدا و ایثارگران، خبر آغاز به کار مرکز تخصصی شیعه شناسی در اهواز و گزارش تصویری از راهپیمایی مردم خوز ستان در 22 بهمن از دیگر اخبار منتشر شده در این شماره از دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

برای نخستین بار، در شماره چهاردهم از دو هفته نامه ندای رسا بخشی با عنوان «حاشیه ی متن» در رابطه با کمبود های فرهنگی، مذهبی استان و کاستی هایی در رابطه با مجالس برگزار شده در استان خوزستان درج شده است.

قسمتی از بخش حاشیه ی متن این شماره به نبود سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ماهشهر اختصاص دارد که در آن منوچهر حیاتی فرماندار شهرستان ماهشهر در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان از نبود اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان گلایه کرده است.

در بخش گفت و گوی ویژه این شماره از دو هفته نامه ندای رسا حجت الاسلام و المسلمین جواد سلیمانی، عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) به بررسی عوامل و مسائل پیش روی انقلاب اسلامی ایران پرداخته است

زندگی نامه شهید حجت الاسلام احمد فتحی و قسمت دوم پاسخ به شبهه ای مبنی بر این که «چرا شیعیان با دست باز نماز می خوانند» عناوین مطالبی است که در حاشیه های دو‌هفته‌نامه ندای رسا منتشر شده است.

گفتنی است، چهاردهمین شماره از دوهفته نامه ندای رسا در هشت صفحه به صورت تمام رنگی  در شمارگان 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ع

ارسال نظرات