۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۶۴۷
عضو موسسه فرهنگی آفتاب:

با تولید چند کلیپ، دعوت آمریکایی ها به رای ندادن را به چالش می کشیم

خبرگزاری رسا - قسمت اول از مجموعه Do Not Vote (رای نده) به همت موسسه فرهنگی آفتاب در فضای مجازی منتشر شد.
کليپ


حسین موسوی از اعضای گروه فرهنگی رسانه ای  موسسه آفتاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه روانی و تبلیغاتی دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران و آرمان های آزادی خواهانه بشریت گفت: امروز دشمن فضای مخربی علیه منابع ملت ها به راه انداخته است.

وی بیان داشت: امروز دشمنان آزادی، پشت شعارهای آزادی خواهانه جمع شده و با تبلیغات رسانه ای خود در صدد هستند تا مردم را با ارزش های ملی و دینی خود بیگانه سازند.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و در حالی که کشورهای اسلامی تحت تاثیر ایران به نهضتی جهانی دست زده اند و بیداری اسلامی در جهان طنین انداز شده است، در تلاش هستند تا مردم را از نظام و انقلاب اسلامی ایران نا امید کند.

وی بیان داشت: دشمن در صدد است تا مردم را از حضور در صحنه اجتماعی و سیاسی ناامید کند تا بتواند اهداف شوم خود را به پیش برد.

مصلحی بیان داشت: امروز شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی در فضای اینترنت و سایت های مختلف که با هزینه های گزاف استکبار جهانی اداره می شود، دعوت عمومی به رای ندادن به راه انداخته اند.

وی خاطرنشان کرد: مشاهده این همه هجمه علیه کیان انقلاب اسلامی ایران و تضعیف حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش های اسلامی، ما را بر آن داشت تا با حضور تعدادی از جوانان دلسوز انقلاب اسلامی به مقابله با این هجمه برخیزیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به تهیه چند کلیپ با عنوان Do Not Vote به معنای رای ندهیم، گفت: این کلیپ ها با زحمت فروان تهیه شده است و به مرور در شبکه اینترنت به اشتراک گذاشته می شود.

وی بیان داشت: این شش کلیپ در مورد دموکراسی آمریکایی مطالبی را ارائه می دهد و موضوع دعوت به رای ندادن را مورد نقد قرار می دهد و اینکه امروز آمریکا دارد التماس می کند رای ندهیم، به چه دلیل است.

مصلحی بیان داشت: قسمت اول این مجموعه کلیپ ها روز سه شنبه در سایت های فیس بوک، پلاس، یوتیوب، آپارات و ... منتشر شد که پیش بینی ما این است که با استقبال فروانی روبرو خواهد شد.

وی بیان داشت: این کلیپ ها به زبان انگلیسی است که با زیر نویسی فارسی در شبکه اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

مصلحی در پایان بیان داشت: این کلیپ ها با داشتن شکل هنری زیبا به صدها سوال و شبهه پاسخ داده است و این کار در واقع اعلام موجودیت گروه آفتاب است و با برنامه ریزی های انجام شده در صدد هستیم تا کارهای فاخرتری در  زمینه هنری فرهنگی به جامعه اسلامی ایران تقدیم کنیم.

علاقمندان می توانند قسمت اول این کلیپ را از نشانی 
http://aftabmedia.ir/ دانلود کنند. /909/ت302/ع

ارسال نظرات