۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۴۱۱۰
استاد حوزه علمیه قم:

12 اسفند ‌برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان ملت خواهد افزود

خبرگزاری رسا ـ نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، خواستار حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همان صلابت حضور در راهپیمایی 22 بهمن شد و تاکید کرد: قطعا در این روز برگ زرین دیگری بر کارنامه ملت ایران افزوده خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران بیدار هستند و همواره در صحنه هایی که نیاز بوده حاضر شده اند و دین خود را به انقلاب ادا کرده اند.

این استاد حوزه با قدردانی از حضور حماسی مردم در 22 بهمن، ابراز داشت: در این روز مردم با حضور گسترده خود بار دیگر درس فراموش نشدنی به استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها داده و به آنها تفهیم کردند که این امت از مکتب و نظام خود جداشدنی نیست.

وی‌ ابراز داشت:‌ آن گونه که از توصیه هایی بزرگان، سفارشات امام و رهبری و دیگر علمای دین و دلسوزان نظام بر می آید،‌ حضور با شکوه ملت مسلمان در پای صندوق های رای جهت انتخاب شایسته ترین ها برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تجلی شکوه و عظمت غیر قابل ستایش امت بزرگ اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ابراز داشت:‌‌ حضور حداکثری در پای صندوق های رای نشانه پایبندی به نظام مقدس اسلامی است و مسلما در 12 اسفند برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران خواهد افزود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم بصیر،‌ تکلیف محور و ولایت مدار ایران اسلامی در همه جای کشور ایران اسلامی یکپارچه شور و نشاط بوده و برای مصونیت بخشیدن به نظام اسلامی حضوری پر رنگ در پای صندوق های رای داشته باشند و ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دهند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم افزود: هوشیاری و حضور همیشگی مردم فداکار ایران اسلامی در میدان انتخابات مجلس شورای اسلامی شائبه هر گونه تحریم ها و تهدیدات و ایجاد محدودیت ها را از بین خواهد برد و استکبار را از تصمیم های ننگینی که گرفته اند پشیمان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نشانگر فهم دقیق آنها از مسائل و نشان دهنده پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی است،‌ تصریح کرد: این حضور پررنگ مسؤولیت نظام به ویژه نامزدهای انتخابات را سنگین می کند.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: کاندیداهایی که از فیلترهای نظارتی عبور کرده اند باید پایبند به اصول و مراعات کننده خطوط قرمز نظام باشند و با حفظ اخلاق اسلامی و پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی در ایجاد حضور پرشور مردم سهیم باشند.

وی بیان داشت: هواداران و طرفداران کاندیداها نیز به این نکته توجه داشته باشند که تمام فعالیت هایی که در این مسیر انجام می دهند اگر با قصد غربت و برای تحکیم آرمان های نظام باشد عندالله نیز مأجور خواهند بود اما اگر در مسیر تخریب شخصیت افراد یا ارکان نظام برآیند باید در پیشگاه ربوبی پاسخگو باشند.

این استاد حوزه تاکید کرد: این فعالیت ها باید به نحوی باشد که موجب حضور حداکثری مردم در صحنه و اقتدار و صلابت بیش از پیش نظام باشد و موجبات سرافکندگی دشمنان داخلی و خارجی را فراهم کند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات