۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۱۴۴
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی:

مجلس آینده ولایی و کارآمد خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مجلس نهم یک مجلس ولایی، کارآمد و اصولگرا خواهد بود و خروجی عملکردش کشوری اسلامی و مترقی خواهد بود
اصولگرايان
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی تبریز، بیوک مقدسی بخشایش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان زیر چتر جامعتین با خرد جمعی همه اصولگرایان تشکیل و به لیست و جمع‌بندی خوبی رسیده که نامزدهای خود را نیز به وسیله جراید، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها به اطلاع مردم استان رسانده است.

وی افزود: این یک موفقیت عظیم بود و مردم، غیرتمند و شهیدپرور استان با آگاهی که دارند صندوق‌ها را پر خواهند کرد.

مقدسی اظهار داشت: از حضرت آیت‌الله مهدوی کنی و حضرت آیت‌الله محمد یزدی که نهایت زحمت را در این مدت متحمل شده و از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کرده و به آن پشت‌گرمی داده‌اند نهایت قدردانی و سپاسگزاری را داریم و امیدواریم راهنمایی‌های آنان همیشه راهگشای این جریان سیاسی کشور باشد.

وی گفت: همه کسانی‌که نامزد مجلس شورای اسلامی شده‌اند باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند چرا که هدف رای آوردن یا نیاوردن در انتخابات نیست بلکه گرم نگهداشتن تنور انتخابات است و چنین خواهد بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: فهرست نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان از طیف‌های مختلف با تخصص‌های گوناگون تهیه شده که در صورت انتخاب برای مجلس شورای اسلامی مفید خواهند بود و از همه مهمتر همه نامزدهای این جبهه متعهد، متخصص و ولایت‌مدار واقعی هستند.

مقدسی با اشاره به این نکته که همه نامزدهای مجلس شورای اسلامی مسلمان و با خرد بوده و هستند، ابراز داشت: نامزدها در یک رقابت سالم و دور از تنش‌ها و نزاع‌ها به رقابت خواهند پرداخت و این نوید یک انتخاب سالم و شاداب را می‌دهد.

مقدسی در مورد فساد بانکی اظهار کرد: هیچ فاسدی چه مفسد اقتصادی و چه مفسد اخلاقی در هیچ مکانی از دسترس قانون ایمن نیست و قوه قضائیه با چنین افرادی به شدت برخورد کرده و خواهد کرد که نمونه آن را از صدا و سیما، جرائد و خبرگزاری‌ها مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: آنان که در این فکرها هستند می‌‌توانند از راه نامشورع و حرام صاحب ثروت و مقام شوند در اشتباه هستند و توبه بهترین راه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: ناتو و آمریکا در همه جا شکست خورده و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند و این جمهوری اسلامی است که مقتدرانه به جلو می‌رود و هیچ زوری را از هیچ کشوری قبول نداشته و ندارد.

مقدسی تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری همانند بمب اتم ویران کننده ستمگران و زورگویان است و امروز ناتو و آمریکا از عراق فرار کرده، در افغانستان به باتلاق فرو رفته، منافقان در حال فروپاشی و در به در شدن هستند و در دامن آمریکا دست و پا می‌زنند.

وی افزود: روسای این گروهک در فساد اخلاقی غوطه‌ور شده‌اند و در آینده نزدیک دچار خودزنی آشکار خواهند شد و یک عمر خدمت به دشمنان اسلام، خیانت به کشورشان و دوستی و برادری با صدام خون‌آشام نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت و اگر تواب نشوند بدتر از این خواهند شد.

مقدسی در مورد انتخابات مجلس نهم گفت: مجلس نهم یک مجلس ولایی، کارآمد و اصولگرا خواهد بود و خروجی عملکردش کشوری اسلامی و مترقی خواهد بود./935/د102/س

ارسال نظرات