۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۲۶۵
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حضور آگاهانه لازمه تشکیل مجلس ولایی است

برگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل حضور آگاهانه مردم را لازمه تشکیل مجلسی ولایی و توانمند دانست.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل امروز در جمع بسیجیان شهر اردبیل اظهار داشت: 12 اسفند نمایش واقعی عزم ملی در پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم ایران در روز انتخابات مجلس یک صدا شعار حمایت از نظام و ولایت را سر خواهند داد، خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور حماسی روز جمعه ضمن حفظ وحدت و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در انتخابی اصلح به میدان گام گذاشته و مهر تائیدی بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی خواهند زد.

حجت الاسلام کاملی فر حضور آگاهانه مردم را لازمه تشکیل مجلسی ولایی و توانمند دانست و گفت: آنهایی که ادعا می‌کنند، نباید در انتخابات دخالت داشته و یا از حق و حقوق خود دفاع کنند راه را به خطا رفتند، چرا که نادیده گرفتن حق و حقوق اولیه و حاضر نشدن در صحنه خود خیانتی بزرگ است.

وی حضور در انتخابات را عمل به تکلیف شرعی و ملی ارزیابی کرد و افزود: انتظاری که از اقشار مختلف مردم در این مقطع حساس انقلاب اسلامی می رود، حضور در صحنه با بصیرت و آگاهی ولایی برای نمایش صلابت و اقتدار ایران و ایرانی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: هیچ کشوری به اندازه ایران با هجمه‌های سنگین فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مواجه نیست در صورتی که با وجود اراده، بصیرت و عزم مردم تمام مشکلات قابل برطرف شدن است.

وی با اشاره به تلاش چندین ماهه غرب برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات 1 اسفند افزود: ‌آمریکا و ایادی غربی ماه‌هاست که مانور تبلیغاتی علیه انقلاب و دستاوردهای آن به راه انداختند، تا شاید قدرت حضور مردم را در انتخابات به انحراف بکشانند اما در حرکت خود جز شکست و ناکامی هیچ چیز درو نمی‌کنند./935/پ202/ص
ارسال نظرات