۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۴۸۰
حزب الله لبنان:

چشمان بان کی مون در دیدن اقدامات تروریستی دشمن صهیونیستی کور است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان در واکنش به گزارش بان کی مون در خصوص سلاح مقاومت از رویکرد دوگانه وی و نادیده گرفتن اقدامات ترویستی دشمن صهیونیستی انتقاد کرد.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در واکنش به گزارش بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص سلاح مقاومت با صدور بیانیه ای، گفت: بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل در هر مناسبتی خواهان خلع سلاح مقاومت لبنان می شود.

حزب الله لبنان با تاکید بر بهره گیری از سلاح مقاومت در راستای حمایت از خاک و حاکمیت لبنان و رویارویی با تهدیدهای رژیم صهیونیستی، گفت: بان کی مون توجهی ندارد که این سلاح، حق لبنان برای دفاع از خاک و حاکمیتش در برابر اشغالگران و تهدیدهای صهیونیستی به شمار می رود.

این بیانیه افزود: به نظر می رسد چشمان بان کی مون اقدامات خصمانه صهیونیست ها علیه لبنان را نمی بیند و توجهی به یهودی سازی قدس و اقدامات تروریستی اشغالگران در فلسطین اشغالی ندارد.

حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه سلاح مقاومت لبنان در راستای آزادسازی سرزمینمان به کار گرفته می شود، افزود: این در حالی است که بان کی مون و سازمان ملل در حمایت از لبنان و بیرون راندن اشغالگران شکست خوردند.

این بیانیه در پایان تاکید کرد: در گزارش های بان کی مون همواره تلاش می شود تا به خواسته های رژیم صهیونیستی از طریق سوء استفاده از این سازمان بین المللی خدمت شود.

گفتنی است که در حالی که حزب الله یکی از احزاب سیاسی اصلی لبنان به شمار می آید و دارای نمایندگان و وزرایی در مجلس و دولت است، بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در گزارش سه ماهه اول سال 2012 در خصوص اختلافات لبنان و رژیم صهیونیستی با دخالت آشکار در امور داخلی این کشور، در گزارش اخیر خود مجددا سلاح حزب الله را تهدیدی برای ثبات و امنیت این کشور دانست./981/ب902/گ
ارسال نظرات