۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۸۷۱

مدیر جدید حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز و معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) معرفی شدند.
سفيران هدايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز امروز در مراسم معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز و معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: روزمزگی در فعالیت های معاونت تهذیب جایی ندارد.

وی با تاکید بر پویایی و ابتکار عمل در برنامه ها و فعالیت های معاونت تهذیب مدارس علمیه خاطرنشان کرد: اگر معاونت تهذیب فعال، پویا و رو به جلو حرکت نکند، دیگر شاهد تربیت شخصیت های بزرگی چون عارف بالله سیدعلی آقا قاضی طباطبایی نخواهیم بود.

حجت الاسلام سیدی ثانی با بیان این که رسالت معاونت تهذیب کم اهمیت تر از معاونت های دیگر تعریف شده در مدیریت مدارس علمیه نیست، خاطرنشان کرد: اگر طلابی عالم اما بدون آشنایی با مبانی تقوا، تهذیب و تربیت نفس در مدارس علمیه پرورش یابد، راه را اشتباه رفته ایم.

مدیر حوزه علمیه تبریز با تاکید بر این که تعلیم در کنار تربیت معنا خواهد یافت، گفت: آشنایی و تمسک طلاب علوم دینی به معارف قرآنی و ارزش های ولایی جز با برنامه ریزی منظم از سوی معاونت تهذیب میسر نخواهد شد.

همچنین حجت الاسلام حسن پورمیسور، معاون سابق تهذیب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز در سخنانی به تشریح عملکرد این معاونت پرداخت و اظهار داشت: راه اندازی کانون قرآن و عترت، بخش سمعی و بصری، تبلیغات دینی و برپایی جلسات هفتکی اخلاق از مهمترین برنامه های این معاونت بوده است.

حجت الاسلام یغمائی، معاون جدید تهذیب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز نیز در سخنانی با تقدیر و تشکر از فعالیت های حجت الاسلام پورمیسور با تاکید بر فعالیت به‌‎روز، نوآور و مبتکرانه معاونت تهذیب تصریح کرد: برنامه های معاون سابق ادامه خواهد یافت و برخی برنامه های جدید نیز با در طول سالجاری و سال آینده تحصیلی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، حجت الاسلام حسن پورمیسور به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز و حجت الاسلام یغمائی به عنوان معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) معرفی شدند./935/پ202/س
ارسال نظرات