۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۶۸۸۱

استقبال رادیو معارف از نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با ساخت چند ویژه برنامه به استقبال نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی می‌رود.
حجت الاسلام لطفي نياسر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر رادیو معارف با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی در اواخر اردیبهشت ماه از تدارک ویژه این رادیو به مناسبت برگزاری این کنگره خبر داد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی رادیو معارف ورود در مباحث علوم انسانی اسلامی است گفت: به منظور آگاهی مخاطبان از ضرورت و چگونگی مباحث مرتبط با علوم انسانی اسلامی، این رادیو در نظر دارد از 23 تا 28 اردیبهشت ماه ویژه برنامه‌ای را با این موضوع تدارک ببیند و در بخش عصرگاهی خود پخش کند.

وی افزود: به منظور آگاهی مخاطبان فرهیخته رادیو معارف، برنامه گفت و شنود مورخ 23 اردیبهشت نیز با دعوت از مسئولان و دست اندرکاران نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی به بررسی و چگونگی برگزاری این کنگره خواهد پرداخت.

مدیر رادیو معارف همچنین از اختصاص برنامه مجله روز مورخ 30 و 31 اردیبهشت ماه به این موضوع خبر داد و تصریح کرد در ایام برگزاری کنگره بخش‌های مختلف خبری و سایت رادیو معارف هم به انعکاس اخبار نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی خواهند پرداخت.

خاطر نشان می‌شود، نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی 31 اردیبهشت به همت مرکز پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی صدرا و با همکاری 37 دستگاه علمی و تحقیقاتی برگزار می‌شود./916/د102/ع

ارسال نظرات