۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۶۷۲
بازتاب دور دوم انتخابات مجلس در رسانه های جهان(12)؛

واشنگتن پست: حضور مردم در انتخابات رای به حمایت از انرژی هسته ای است

خبرگزاری رسا ـ واشنگتن پست در تحلیل خود با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات نوشت: این حضور نشان از حمایت مردم از مساله انرژی هسته ایی ایران است.
واشنگتن پست
به گزارش خبرگزاری رسا، واشنگتن پست طی گزارشی درباره مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران نوشت : دومین دور انتخابات مجلس ایران صبح جمعه آغاز شد و واجدان شرایط می توانند نامزد مورد نظر خود را برای 65 کرسی پارلمان انتخاب کنند.

این رسانه آمریکایی در ادامه به حضور رهبر معظم انقلاب در اولین ساعات رای گیری و انداختن رای ایشان در صندوق در ساعت 8 صبح اشاره کرد و از قول ایشان نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای  با تاکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را همانند مرحله نخست آن جدی بگیرند.

واشنگتن پست نوشت: ملت ایران علاقه شدیدی به رهیر عالی خود دارند و خواسته های ایشان را بر آورده می کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود اینکه ایران از سوی جوامع غربی در تحریم شدید به سر می برد اما حاضر نیست از دستیابی به انرژی هسته ای قدمی برگردد و دستیابی به انرژی هسته ای را برای تولید برق و دارو اعلام می کند.

واشنگتن پست می افزاید: مردم ایران از سیاست های حکومت داران در خصوص انرژی هسته ایی حمایت می کنند و یک نمونه از این حمایتها حضور در صندوقهای رای است./982/ب901/ک
ارسال نظرات