۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۵۵۸
به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

آغاز فراخوان چهارمین دوره کارگاه‌های روحانیت و رسانه

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام چهارمین کارگاه‌های روحانیت و رسانه از 26 اردیبهشت با همکاری حوزه هنری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت می‎گیرد.
روحانيت و رسانه


محمد جواد استادی، مدیر اجرایی چهارمین دوره کارگاه‌های روحانیت و رسانه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: مرکز آموزشی فرهنگ، هنر و تربیت اسلامی وابسته به معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، پس از تجربه برگزاری سه دوره از سلسله همایش‌های روحانیت و رسانه توسط گروه آموزشی ادب و هنر اسلامی این معاونت، با توجه به گسترش روزافزون فعالیت و کارکرد رسانه‌ها در جهان امروز، چهارمین دوره این همایش را با همکاری حوزه هنری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: محورهای این دوره عبارتند از کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، نشست‌های تخصصی پیرامون جایگاه و دامنه سواد رسانه‌ای در عرصه فعالیت‌های حوزه و روحانیت و همایش پایانی با عنوان رسانه در سپهر مطالعات دینی.

مدیر اجرایی چهارمین همایش روحانیت و رسانه در ادامه به تشریح برنامه‌های این دوره پرداخت و گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با سواد رسانه‌ای طی مدت 4 روز با حجم 12 ساعت با ترکیبی از اساتید برجسته در این زمینه، نشست تخصصی با موضوع حوزه و سواد رسانه‌ای در روز پایانی، آزمون پایانی برای شرکت‌کنندگان در دوره به همراه برگزاری همایش اختتامیه با زیر عنوان «رسانه در سپهر مطالعات دینی» برنامه‌های این دوره از کارگاه‌ها و همایش روحانیت و رسانه را تشکیل می‌دهند.

استادی در خصوص مخاطبان این دوره اظهار داشت: برای کارگاه‌های آموزشی، طلاب علاقه‌مند و آشنا با مبانی عمومی رسانه از طریق فراخوان و ارسال رزومه، شناسایی شده و پس از پرداخت هزینه‌ای که برای هر فرد در نظر گرفته می‌شود در دوره شرکت می‌کنند. ضمناً در پایان دوره، به شرط قبولی در آزمون هماهنگ پایانی، گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

وی افزود: نشست‌های تخصصی برای عموم علاقه‌مندان حوزوی به صورت آزاد و از طریق اعلام عمومی برگزار می‌گردد و در همایش پایانی نیز اساتید و مدیران حوزوی و رسانه‌ای مشهد مقدس و عموم طلاب حوزه علمیه مشهد حضور خواهند داشت.

استادی در پایان، جدول زمان‌بندی این دوره را این‎گونه تشریح کرد: ثبت نام کارگاه از 26 اردیبهشت تا یک خرداد از طریق شبکه معالم یا مراجعه حضوری به دفتر دبیرخانه همایش، انجام خواهد شد و کارگاه‌ها نیز از 7 تا 10 خرداد برگزار می‌شوند. نشست تخصصی و همایش پایانی هم روز پنجشنبه 18 خرداد در اتاق جلسات و سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد که در فواصل مختلف، برای ثبت نام کنندگان و عموم علاقه‌مندان، اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به آدرس مشهد مقدس، چهارراه خسروی، خیابان شهید رجایی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه سوم، دبیرخانه همایش و یا از طریق شبکه معالم،  hamayesh.maalem.ir/subscribe.aspx در این دوره ثبت نام کنند./932/ت302/ب

ارسال نظرات