۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۵۸۶
استاد حوزه علمیه شوشتر:

مقاومت تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر اظهار داشت: مردم فلسطین باید مقابل اسرائیل مقاومت کنند و در این باره تنها مقاومت است که به نتیجه می‌رسد و سازش باعث زیاده‌خواهی اسرائیل و دشمنان اسلام می‌شود.
امام جمعه شوشتر


حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به روز « یوم النکبة» اظهار داشت: یوم النکبة همان روزی است که شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل غده سرطانی به نام اسرائیل را در جهان به رسمیت شناختند و این روز را هیچ مسلمانی از یاد نمی‌برد.

وی با اشاره به این‎که در این روز به همه ددمنشی‌های اسرائیل در جهان رسمیت داده شد افزود: در این روز در جهان حرکت‌های تروریستی، شیادی‌های سیاسی و خراب کردن و کشتار مسلمانان به رسمیت شناخته شده است و همه مسلمانان این روز را یوم‌النکبت نام گذاشته‌اند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: روستاهای زیادی تا کنون از فلسطین ویران شده است و افراد زیادی آواره هستند و حتی اجازه بازگشت به سرزمین‌های پدری خود را ندارند.

وی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم در 64 سال گذشته از سوی رژیم اشغالگر قدس افزود: در سال‌های گذشته بیش از 702 هزار نفر از سوی اسرائیل در فلسطین کشته شده‌اند و این نتیجه همان مصوبه در یوم‌النکبت است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مردم فلسطین باید مقابل اسرائیل مقاومت کنند و در این باره تنها مقاومت است که به نتیجه می‌رسد و سازش در این باره باعث زیاده‌خواهی اسرائیل و دشمنان اسلام می‌شود./9461/ت303/ب

ارسال نظرات