۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۲۳۱

خبر ارسال پیام توسط آیت الله سیستانی به رهبران گروه های سیاسی تکذیب شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مسؤولان دفتر آیت الله سیستانی، ارسال پیام توسط این مرجع تقلید به رهبران گروه های سیاسی برای برکناری نوری المالکی را تکذیب کرد.
آيت الله سيستاني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه نون، دفتر حضرت آیت الله سید علی سیستانی ارسال پیام از سوی این مرجع به برخی از رهبران گروه های سیاسی درباره بحران کنونی را تکذیب کرد.

یکی از مسؤولان دفتر این مرجع تقلید در گفت وگو با پایگاه خبری نون تاکید کرد که خبر منتشر شده در برخی از خبرگزاری ها درباره ارسال پیام از سوی آیت الله سیستانی توسط هیئت حوزوی به رهبران گروه های سیاسی را تکذیب کرد.

این مسؤول از رسانه ها خواست در انتشار خبرهای مرتبط با حضرت آیت الله سیستانی دقت کرده و پیش از انتشار با دفتر این مرجع تقلید تماس گرفته و از صحت و سقم خبر اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است یکی از سایت های عراقی خبر کذبی مبنی بر ارسال پیام از سوی حضرت آیت الله سیستانی بدست سید مقتدی صدر به رهبران گروه های سیاسی منتشر کردند.

این سایت مدعی شد که آیت الله سیستانی بر لزوم عدم ایجاد شکاف در میان شیعیان و معالجه مشکلات با مذاکره و گفت‎وگو و اصلاح حکومت کنونی عراق تاکید کرده است.

برخی از خبرگزاری های عراق که با دولت کنونی که اکثریت آن در اختیار شیعیان قرار دارد، مخالف هستند در ماه های گذشته به انتشار خبرهایی مبنی بر عدم رضایت حضرت آیت الله سیستانی از این دولت، درصدد فشار به نوری المالکی و برکناری وی هستند./980/ب902/ک


ارسال نظرات