۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۴۵۶

سی و ششمین شماره ندای طالبیه انتشار یافت

خبرگزاری رسا ـ سی ‎و ‎ششمین شماره دو هفته نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سی‎وششمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

برگزاری دوره آموزشی وهابیت شناسی در حوزه علمیه بناب، چاپ دوم کتاب نگرشی بر فرهنگ عمومی، برگزاری کنگره آخوند ملاحسین مراغه‌ای، فراخوان یادواره شهدای طلبه و روحانی مراغه، برگزاری نشست تخصصی مهدیت در تبریز، برگزاری آزمون ورودی مرکز تخصصی علامه امینی(رحمةالله‌علیه) تبریز و راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی کنگره آیت الله سیدعلی آقا قاضی از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

درخشش طلاب خواهر آذربایجان شرقی در جشنواره برترین‌های حوزه، رقابت 140 داوطلب تحصیل در سطح سه خواهران تبریز، اقدام غیر حرفه‌ای شبکه‌های دولتی آذربایجان از تجمع اعتراض آمیز مردم تبریز، رقابت بیش از هزار و 450 داوطلب برای تحصیل در حوزه علمیه آذربایجان شرقی، گزارشی از همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله سعادت‌پرور در تبریز و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب سی و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنابر این گزارش، «گفتاری از آیت‌الله‌ جوادی آملی» در خصوص منشور روحانیت امام راحل و «منشور روحانیت امام رحمةالله‌علیه و اقتضائات حوزه» نوشته علی الهی خراسانی، عناوین یادداشت‌هایی است که در این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

همچنین مطلبی با عنوان «شرح روایاتی اخلاقی» از حجت الاسلام و المسلمین لطیفی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان و استاد اخلاق حوزه در ستون اخلاق در حوزه، سی و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ق
ارسال نظرات