۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۹۶۶۹
به همت شرکت کیش پارسا؛

تولید کتابخانه الکترونیک ایرانی موفق

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل شرکت کیش پارسا از تولید نرم‌افزار کتابخانه‌ای و جامع «ایرانی موفق» با کتاب‌های متعدد در زمینه‌های مختلف از جمله مجموعه‌ای غنی از کتب اسلامی و انقلابی خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان امور مساجد این نرم‌افزار در قالب طرح تکریم از نمازگزاران مساجد با بیش از 90 درصد تخفیف در مساجد عرضه می‌شود.
کتابخانه ديجيتال
به گزارش خبرگزاری رسا، داوود مهاجرجوان مدیر عامل و رییس هیأت مدیره شرکت کیش پارسا از تولید و انتشار نرم‌افزاری با عنوان ایرانی موفق خبر داد و گفت: این نرم‌افزار کتابخانه‌ای جامع با بیش از 70 موضوع، 17 هزار فایل و چندصد هزار صفحه کتاب با اطلاعات مفید و کاربردی است.

مهاجرجوان با بیان این که این کتابخانه محصول تجمیع بیش از 7 سال فعالیت شرکت کیش پارسا در زمینه تولید کتابخانه‌های دیجیتال است، اظهار کرد: این موسسه در طول این سال‌ها محصولاتی در زمینه علوم اسلامی، بصیرت‌افزایی، کتاب‌های تخصصی در تعدادی رشته‌های تحصیلی و اطلاعات عمومی برای کتابخانه‌ها را تولید کرده است.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های این نرم‌افزار افزود: نرم‌افزار «ایرانی موفق» قابلیت نصب و اجرا بر دو دستگاه رایانه را داراست و قابلیت اجرای فایل‌های صوتی و تصویری در دستگاه‌های DVD و امکان جستجو در همه فایل‌های متنی از جمله قابلیت‌های پیش‌بینی شده در این نرم‌افزار است.

مهاجرجوان با بیان این که کتاب‌های قرار گرفته در این کتابخانه یا عمومی و یا کتاب‌های مورد نیاز در شاخه‌های تخصصی هستند، گفت: «ایرانی موفق» کتابخانه‌ای است که همه اقشار جامعه می‌توانند از آن بهره ببرند و با دریافت مجوز انتشار آن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هماهنگی صورت گرفته با سازمان امور مساجد این نرم‌افزار در قالب تکریم از نمازگزاران مساجد با بیش از 90 درصد تخفیف به قیمت 25 هزار تومان در مساجد عرضه می‌شود.

مدیر عامل شرکت کیش پارسا با بیان این که کتاب‌های امام خمینی(رحمةالله علیه)، کتاب‌های مقام معظم رهبری و کتاب‌های شهید مطهری بخشی از کتاب‌های مجموعه «ایرانی موفق» را تشکیل می‌دهند، افزود: تفاسیر المیزان و نمونه، الغدیر، بحارالانوار، اصول کافی، میزان الحکمه، الله‌شناسی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انسان‌شناسی، حلیة المتقین، رساله‌های عملیه 12 تن از مراجع تقلید و کتاب‌های دیگری در زمینه عرفان و معارف، عقاید، فلسفه، علم رجال، اخلاق، کلام، ادعیه و زیارت، قرآن، نماز، حج، تاریخ اهل بیت علیهم السلام، دشمن‌شناسی، بیداری اسلامی و داستان‌های جذاب برای عموم مثل داستان‌های بحار‌الانوار، قرآن، پیامبران و تاریخ از جمله کتاب‌های این مجموعه است.

مهاجرجوان به دیگر عناوین اصلی کتابخانه جامع «ایرانی موفق» اشاره کرد و گفت: روانشناسی خانواده، روانشناسی جوانان، تربیت فرزندان، اطلاعات پزشکی عمومی، آموزش‌های شهروند الکترونیک، کتاب‌های آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا فوق‌پیشرفته، کتاب‌های آموزش گرامر زبان‌های عربی، ایتالیایی و فرانسه (مقدماتی و پیشرفته) و کتاب‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی برخی از موضوعات اصلی این مجموعه هستند.

رییس هیئت مدیره شرکت کیش پارسا افزود: رباتیک، گرایش‌های مختلف برق، شیمی، صنایع، معماری، معدن، کشاورزی، محیط زیست، مکانیک، نساجی، نفت، حقوق، فیزیک، اقتصاد و مدیریت سازمانی، روانشناسی و دوره‌های موفقیت، تاریخ هفت هزاره ساله، تاریخ ادیان و مذاهب، 84 نمونه قرارداد حقوقی آماده برای عموم مردم، فلسفه، شعر و ادب‌فارسی، دانستنی‌های هستی، آموزش‌های ورزشی، آموزش کامل نماز به صورت تصویری، آموزش نماز و تلاوت قرآن استاد پرهیزکار سایر بخش‌های قابل توجه نرم‌افزار «ایرانی موفق» است.

مهاجرجوان با اشاره به سایر مجموعه‌های تولید شده از سوی این شرکت گفت: مجموعه‌هایی از قبیل کارمند موفق، بسیجی موفق، دانش‌آموز موفق، پلیس موفق، نظامی موفق و ازدواج موفق نیز از تولیدات شرکت کیش پارسا است. /907/د102/ق
ارسال نظرات