۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۷۱۹
آیت‌الله موسوی جزایری:

خدمت رسانی به روستائیان از برکات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز با بیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی، روستاها طعم شیرین عمران و آبادانی را چشیدند گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صدقه جاریه امام راحل (ره) است که تلاش های زیادی برای محرومیت زدایی از روستاها انجام داده است.
آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته در افتتاح طرح هادی کوت سید سلطان شهرستان باوی، با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام علی(ع) و ماه رجب عنوان کرد: خداوند بر بندگان خود منت گذاشت تا از فضائل و برکات این ماه مبارک برای خودسازی و تزکیه نفس بهره بگیرند.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی، روستاها طعم شیرین عمران و آبادانی را چشیدند، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صدقه جاریه امام راحل (ره) است که تلاش های زیادی برای محرومیت زدایی از روستاها انجام داده است.

وی با تأکید بر این‌که با وجود تلاش های صورت گرفته برای رفع محرومیت های روستایی، باز هم برخی نیازها و مشکلات احساس می شود، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دستگاه های اجرایی خوزستان شاهد تأمین این نیازها باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه سخنانش خواستار همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در راه اندازی دبیرستان دخترانه در کوت سید سلطان شد.

ائمه جمعه شهرستان های ملاثانی و ویس، نماینده ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند./9463/پ203/ج


ارسال نظرات