۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۷۶۲
به همت مرکز فرهنگی هنری مذهبی آسمان خلیج فارس؛

نسخه جدید نرم‌افزار «سیره امام علی علیه‌السلام» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بازاریابی مرکز فرهنگی هنری مذهبی آسمان خلیج فارس از انتشار نسخه به‌روزرسانی شده نرم‌افزار «سیره امام علی علیه‌السلام» به همراه مجموعه نرم‌افزاری اعتکاف خبر داد.
امام علي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، بهرام سلیمانی مسؤول بازاریابی مرکز فرهنگی هنری مذهبی آسمان خلیج فارس از به‌روز رسانی نرم‌افزار «سیره امام علی علیه‌السلام» خبر داد و گفت: این نرم‌افزار به همراه نرم‌افزار دیگری درباره اعتکاف که سال گذشته تولید و به شکل مجزا منتشر شده بود در قالب نرم‌افزاری واحد ارائه شده است.

سلیمانی با اشاره به بخش‌های مختلف نرم‌افزار «سیره امام علی علیه‌السلام» فیلم مستند و سینمایی درباره امام علی علیه‌السلام، زندگی‌نامه و مطالب ارزنده از زندگی حضرت، بازدید مجازی از موزه تصاویر ویژه و قرآن‌هایی به خط کوفی، کتابخانه شامل کتب ارزنده درباره امام علی علیه‌السلام، کلام نور شامل آیات قرآن کریم درباره حضرت، نگاهی به غدیر خم و حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام از دیدگاه رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله، ائمه اطهار و حضرت زهرا علیهم‌السلام، علما، مراجع و دانشمندان و متفکران جهان از بخش‌های این نرم‌افزار است.

وی در ادامه افزود: از عناوین دیگر این نرم‌افزار، بخش ویژه سخنرانی سخنرانان برجسته در تبیین مقام و شخصیت امام(علیه‌السلام)، بررسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی، مداحی، اشعار ویژه امام علی علیه‌السلام، معرفی پایگاه‌های اینترنتی ائمه اطهار علیهم‌السلام، 20 انیمیشن در زمینه زندگی حضرت، نماهنگ‌های متنوع ولادت امام علی علیه‌السلام، گالری تصاویر ویژه، ویژه‌نامه 13 رجب حاوی مطالب مختلف، خاطرات، مقالات مرتبط و دانستنی‌ها عناوین دیگری از محتویات نرم‌افزار«سیره امام علی علیه‌السلام» است.

سلیمانی افزود: نرم‌افزار اعتکاف نیز که امسال به نرم‌افزار سیره افزوده شده است شامل آشنایی با فریضه اعتکاف، شرایط و آداب اعتکاف، احکام، مکان و زمان اعتکاف، سخنرانی، مجموعه مقالات و مطالب برگزیده درباره اعتکاف و کتاب‌ها و ادعیه و زیارات مرتبط با این فریضه الهی است. /907/د102/ق
ارسال نظرات