۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۰۱۷
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ایثار و صداقت رمز موفقیت نمایندگان در خدمت‎رسانی به مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مجمع نمایندگان گیلان گفت: انصاف، ایثار و امانت داری و صداقت رمز موفقیت در روند خدمت رسانی در نظام اسلامی و مردم است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه، در گیلان امروز در دیدار با مجمع نمایندگان گیلان در رشت با اشاره به آغاز به کار دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: انصاف، ایثار و امانت داری و صداقت رمز موفقیت در روند خدمت رسانی در نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان این که نمایندگان برای رفع مشکلات اساسی مردم باید از هیچ کوششی دریغ نکنند، اعلام کرد: مردم از نمایندگان انتظار دارند برای تلاش در جهت توسعه و آّبادانی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، رسیدگی به امور مردم را یکی از وظایف مهم نمایندگان ملت در مجلس دانست و خاطرنشان کرد: وکلای مردم باید تلاش کنند تا مشکل بیکاری که مسأله مهمی در کشور است رفع شود.

امام جمعه رشت با تأکید بر این که نمایندگان مجلس باید از فرصت به وجود آمده در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند، گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسؤولان به ویژه نمایندگان مجلس وظیفه دارند در جهت رسیدگی به امور و مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی (ره) همواره دغدغه رسیدگی به امور محرومان جامعه را داشتند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همانند بنیانگذار کبیر انقلاب همیشه تأکید بر توجه ویژه مسؤولان و کارگزاران نظام به مشکلات مردم دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به استعدادها و توانمندی های طبیعی گیلان گفت: استان گیلان با توانمندی های بیشمار طبیعی و اقتصادی نباید بیکار داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام نمایندگان گیلان برای پیگیری مسائل مهم استان تأکید کرد: اگر نمایندگان گیلان با تعامل برای رفع مشکلات تلاش کنند می‎توان چشم اندازی روشن و درخشان برای گیلان ترسیم کرد.

امام جمعه رشت با بیان این که نمایندگان گیلان آشنا به امور قانون‎گذاری هستند، اظهار کرد: نمایندگان با همدلی و تعاون مشکلات استان را با مدیران اجرایی مطرح و برای رفع آن راهکار ارائه دهند.

در ادامه لاهوتی، نماینده لنگرود بر ارتقای عملکرد نمایندگان تأکید و برنامه ریزی بهتر در بخش های صنعتی و کشاورزی و اقتصادی را ضروری دانست.

همچنین جعفرزاده، نماینده مردم رشت نیز با اشاره به نزدیک بودن دور چهارم سفر رییس جمهوری به گیلان گفت: مردم انتظار دارند در این دور تصمیمات نمایندگان منشأ اثرات بزرگی در استان باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات