۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۰۰۳۵
لحظاتی پیش؛

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی با سخنرانی رهبر معظم انقلاب آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره)، لحظاتی پیش با حضور پرشور زائران و عاشقان آغاز شد و هم‌اینک مقام معظم رهبری در حال سخنرانی در این مراسم هستند.
مقام معظم رهبري و امام خميني رهبر معظم انقلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی، ساعت 9 صبح امروز یکشنبه 14 خردادماه با حضور عزاداران روح خدا، مردم عزیز ایران اسلامی، زائران سراسر کشور و میهمانان خارجی، شخصیتهای روحانی، سیاسی، لشکری، کشوری و خانواده معزز شهدا و اعضای بیت شریف امام راحل، در حرم مطهرامام خمینی(ره) آغاز شد. 

این مراسم با تلاوت قرآن کریم و سخنان حجت‌الاسلام حاج سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در صحن شهید آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی و فضاهای پیرامون آن آغاز شد.
 
هم اکنون حاضران در حال بهره‌مندی از بیانات ارزشمند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

مراسم ویژه شب چهاردهم خرداد نیز با سخنرانی محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد که وی در سخنانی همزمانی ایام سالگرد ارتحال امام راحل و میلاد حضرت علی(ع) را الهام بخش و سرشار از معانی بزرگ دانست.

احمدی نژاد در ادامه خطاب به بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: ای امام، ای یگانه دوران، پس از گذشت بیست و سه سال، امروز عشق تو سوزان تر از گذشته در قلب ملت ایران و ملتهای جهان جاری است و پیام و راه تو فروزان تر از همیشه فراروی همه آزادیخواهان و عدالت طلبان عالم قرار دارد.

وی تصریح کرد: ای امام بزرگ، ببین که ملت تو و عاشقان تو با تمام وجود میراث تو را پاس می دارند و متحد و یکدل تا تحقق همه آنها ایستاده‌اند و از پای نخواهند نشست. ملت ایران و همه آزادگان و عدالت طلبان جهان ایستاده‌اند و هیمنه بدخواهان و ستمگران را در تاریخ دفن خواهند کرد. /920/پ203/ج

ارسال نظرات