۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۰۱۷۵
همزمان با آغاز ایام البیض؛

نشریه فصل فرصت، ویژه‌نامه اعتکاف منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نشریه فصل فرصت به همت جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز همزمان با آغاز ایام البیض منتشر شد.
فصل فرصت نشریه فصل فرصت، ویژه‌نامه اعتکاف منتشر شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشریه فصل فرصت به همت جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز همزمان با آغاز ایام البیض منتشر و در اختیار مراکز فرهنگی، مساجد و حوزه های علمیه قرار گرفت.

براساس این گزارش، گنج خلوت، دانستنی‌های اعتکاف، ویژه‌نامه ولادت امیرالمؤمنین و وفات حضرت زینب علیهماالسلام، اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبری درباره اعتکاف، اعمال اعتکاف و اعتکاف از نگاه بزرگان از جمله مطالب خواندنی این نشریه است.

برپایه این گزارش در بخش دیگری از این نشریه مطلبی با عنوان «چند پیشنهاد برای اعتکافی بهتر» دیده می‌شود که در آن پیشنهادهایی برای بهرمندی بهتر از اعتکاف ارائه شده است که متن زیر چکیده ای از این قسمت است: «به این فکر کنید که این سه روز چه زود می‌گذرد، اگر تجربه اعتکاف را دارید حتما تجربه حس و حال شب آخر را فراموش نکرده‌اید؛ پس تا می‌توانید سعی کنید از این مدت به خوبی استفاده کنید».

سخت نگیرید، خلوت را به هم نزنید، بی‌خیال رفاقت شوید، از خود گذشتگی داشته باشید، خودتان را هماهنگ کنید و یه جور دیگه دعا کنید از دیگر بخش های خواندنی «چند پیشنهاد برای اعتکافی بهتر» است.

«آقا فرمودند» یکی دیگر از بخش های خواندنی و جذاب نشریه فصل فرصت است که در آن به صورت تیتر وار به بیانات مقام معظم رهبری در مورد پدیده اعتکاف اشاره شده است.

خوش به حالتان معتکفین عزیز، توصیه من این است، فرصت بزرگی به نام اعتکاف و این حرکت در دنیا نظیر ندارد از جمله عناوین بیانات مقام معظم رهبری در مورد اعتکاف در این بخش است.

گفتنی است اعتکاف؛ خلوتی نورانی، چند تذکر کاربردی از علما و مراجع نظیر حضرات آیات بهجت، مشکینی، مصباح یزدی، مکارم شیرازی، طباطبایی و نوری همدانی، بخش‌هایی از مناجات شهید دکتر مصطفی چمران و مسابقه پیامکی اعتکاف از دیگر بخش های خواندنی این نشریه حوزوی است./9461/ن602/ق
ارسال نظرات