۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۴۱۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

قلم نویسندگان کشور در مقابله با توطئه‎های دشمن باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با تأکید بر این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با همه توان در تلاش برای از بین بردن آرمان ها و ارزش های والای اسلامی ایرانی است، اظهار داشت: امروز دشمنان برای تقابل با اسلام و مذهب تشیع تمام تلاش خود را به کار می‌برند و برای حصول به این توطئه هزاران شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی را راه‌اندازی کرده‌اند.
حجت الاسلام سپهر ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، امروز در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره استانی شعر جنوب که در بندر ماهشهر برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله بیش از 20 کنگره و جشنواره بین‌المللی، کشوری و استانی شعر در خوزستان برگزار می‌شود و این مسأله نشان دهنده توجه ویژه خوزستان به حوزه ادبیات است.

این فعال عرصه فرهنگی در ادامه بیان داشت: برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی، کنگره شعر خلیج فارس بهبهان و ده‌ها جشنواره دیگر نمونه‌ای از توجه ویژه به حوزه ادبیات است.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این گونه جشنواره ها، انتقال آموزه های ناب اسلامی است، تصریح کرد: با برگزاری این جشنواره‌ها و شعرهای ارزشی که عرضه می‌شود برای این است که اثرگذاری امام راحل (ره) در بیداری اسلامی و همچنین نقش پایداری و مقاومت را در زلزله سیاسی که در دنیا به وجود آمده را منتقل کنیم.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با همه توان در تلاش برای از بین بردن آرمان ها و ارزش های والای اسلامی ایرانی است، اظهار داشت: امروز دشمنان برای تقابل با اسلام و مذهب تشیع تمام تلاش خود را به کار می‌برند و برای حصول به این توطئه هزاران شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی را راه‌اندازی کرده‌اند.

حجت الاسلام سپهر در ادامه با بیان این که بنگاه‌های سخن‌پراکنی شرق و غرب روزانه هزاران جمله در ضدیت با تشیع تولید و ارائه می‌کنند، خاطرنشان کرد: قلم شاعران و نویسندگان کشور باید در خدمت دین و مذهب و مقابله با توطئه‌های پلید دشمنان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: از سال آینده جشنواره استانی شعر جنوب ماهشهر به صورت منطقه‌ای و با حضور شاعران استان‌های جنوبی کشور برگزار خواهد شد که امید است این جشنواره بر خلاف جشنواره کنونی با حضور خوب مسؤولان و مقامات استان برگزار شود./9465/پ202/ب

ارسال نظرات