۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۴۳۷
25 و 26 خردادماه؛

همایش روحانیان و معین‌های حج برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیون و معین‌های اعزامی به حج 91 با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در استان تهران و قم برگزار می‌شود.
 حج و زيارت
به گزارش خبرگزاری رسا، همایش روحانیون و معین‌های اعزامی به حج سال 91 با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در استان تهران به تاریخ بیست‌وپنجم خردادماه و استان قم به تاریخ بیست‌وششم خرداد ماه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه امسال فقط دو همایش ویژه روحانیون و معین‌ها در حج‌ برگزار می‌شود حضور در یکی از همایش‌های مذکور الزامی است.

براساس اعلام معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از روحانیون و معین‌هایی که برای حضور در حج امسال اعلام آمادگی کرده‌اند برای شرکت در همایش دعوت شده است و این افراد می‌توانند برای اعلام آمادگی و شرکت در همایش تهران عدد 41 و برای شرکت در همایش قم عدد 42 را به شماره 300074371 پیامک کنند.

براساس ضوابط اعلام شده آن دسته از افرادی که در هیچ یک از همایش‌های مذکور حاضر نشوند، از اعزام به عمره در موسم آینده محروم می‌شوند و آن دسته از کسانی که اعلام آمادگی کرده اند، می‌توانند از شب قبل وارد تهران یا قم ‌شوند، چون توسط مناطق مذکور پیش بینی محل اسکان، صبحانه و ناهار شده است، شایسته است این افراد حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه بیست‌و دوم خردادماه برای شرکت در همایش تهران با شماره تلفن 02164512624 و برای شرکت در همایش قم با شماره تلفن 02517760076 و 02517726564 تماس و هماهنگی لازم را داشته باشند.

با توجه به اینکه همایش‌های مذکور دارای اهمیت و مطالب ارایه شده کاربردی می‌باشد، حضور و غیاب شرکت‌کنندگان ثبت شده و در اعزام‌های بعدی مد نظر خواهد بود. از این رو حضور کلیه دعوت شدگان از ابتدا تا پایان همایش الزامی می‌باشد و آن دسته از افرادی که در تاریخ‌های مذکور در سفرهای عمره یا عتبات حضور دارند جهت اعلام علت غیبت، مسأله را بصورت مکتوب به(شماره فکس 02164512161) مدیریت جذب و سازماندهی منعکس کنند.

شایان ذکر است، همایش استان تهران از ساعت 8 تا 12:30 پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه در سازمان حج و زیارت به نشانی خیابان آزادی- نبش رودکی- برگزار می‌شود و همایش استان قم از ساعت 8 تا 12:30 جمعه بیست‌وششم خردادماه در قم ـ بلوار اصلی جمکران ـ بعد از زیرگذر سمت چپ ـ مجتمع یاوران حضرت مهدی موعد(عج) برگزار خواهد شد. /907/د102/ن
ارسال نظرات