۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۳۰۵۹۱

استفتائات و رساله‌ احکام منهاج آیت‌الله شبیری زنجانی منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب استفتائات و رساله‌ احکام منهاج حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی در آینده نزدیک منتشر می‌شود.
 آيت الله شبيري زنجاني
حجت‌الاسلام سید احمد شبیری، فرزند آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آخرین فعالیت‌های علمی دفتر این مرجع تقلید، از تدوین کتاب استفتائات و رساله احکام منهاج حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی خبر داد.

وی اظهار داشت: جمع‌آوری استفتائات و رساله‌های احکام منهاج حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در کتابی به همت تیمی از پژوهشگران حوزه با نظارت دفتر و فرزندان ایشان، از اقدامات مهم این دفتر است.

فرزند حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی ادامه داد: این کتاب با اهتمام و سعی تیم پژوهشگران، تا سه ماه آینده و در پائیز امسال، منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

وی از سریع‌تر شدن روند پاسخ‌گویی به سؤالات و استفتائات شرعی خبر داد و تأکید کرد: پاسخ‌گویی به سؤالات و استفتائات مراجعینی که به صورت کتبی خواهان جواب بودند، با اقدامات اخیر سرعت بیشتری گرفته و در ادامه همین روند، زمان بندی‌ها برای پاسخ‌گویی به مراجعان از نظم بهتری برخوردار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شبیری گفت: برای تدوین مطالب تدریس شده از سوی این مرجع تقلید اقدامات ویژه‌ای انجام شده است که از آن جمله می‌توان به جمع‌آوری دروس و جمع‌بندی آنها در مجموعه آثار دیگر، اشاره کرد.

وی از راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در آینده خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی از دیگر فعالیت‌های در دستور کار دفتر است، که با انتقال استفتائات و دروس به بانک اطلاعاتی سایت، شاهد پر رونق‌تر شدن آن خواهیم بود.

فرزند آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در ادامه ابراز امیدواری کرد که راه‌اندازی بخش پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی از مشکلات مراجعان حضوری بکاهد.

وی همچنین از اقدامات نرم‌افزاری این دفتر در آینده با مضامین مرتبط با آیت‌الله شبیری زنجانی همچون دروس و استفتائات و توزیع آن در بازار خبر داد. /9201/ت302/ق
ارسال نظرات