۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۷۴۵
صبح امروز؛

نخستین هم اندیشی شورای تحول و ارتقای علوم انسانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین هم اندیشی علمی کاربردی کارگروه های وی‍ژه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و شورای عالی برنامه ریزی برگزار شد.
هم انديشي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین هم اندیشی علمی کاربردی کارگروه های وی‍ژه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و شورای عالی برنامه ریزی، صبح امروز ،پنج شنبه 25 خرداد ماه در تهران شروع به کار کرد.

بر اساس این گزارش، این هم اندیشی کار خود را با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با محورهای مفهوم شناسی تحول و ارتقای علوم انسانی، بیان انتظارات متقابل شوراها و کارگروه های ویژه، گزارش پیشرفت کار و همگرایی کارگروههای ویژه شروع کرد.

اعضای شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، اعضای شورای عالی برنامه ریزی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اعضای کارگروه های تخصصی علوم انسانی و ‌اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل دهندگان این هم اندیشی می‌باشند.

در افتتاحیه این هم اندیشی دکتر طالب زاده، دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گزارشی از روند شکل گیری کارگروهها و فعالیت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از ابتدای شکل گیری تاکنون ارائه داد.

در ادامه دکتر حداد عادل، رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به بیان انتظارات شورا و چرایی و چگونگی تشکیل و فعالیت شورا پرداخته و از مؤسسات حوزوی و دانشگاهی مرتبط و همچنین دانشگاههایی که در زمینه علوم انسانی کار می‌کنند خواست تا در راستای تحول و ارتقای علوم انسانی دست به دست هم دهند.

گفتنی است، این هم اندیشی با موضوع گزارش کارگروه ها تا عصر امروز ادامه و در ساعت17:30 با سخنرانی دکتر حدادعادل به کار خود پایان می دهد./959/پ202/ب

ارسال نظرات