۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۳۰۷۸۸
بوستان کتاب منتشر کرد؛

کتاب امام حسن و امام حسین در روایات اهل سنت

خبرگزاری رسا _ کتاب امام حسن و امام حسین علیهماالسلام در روایات اهل سنت به قلم مهدی اکبرنژاد از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شد.
 
 کتاب امام حسن و امام حسين(عليهما السلام) در روايات اهل سنت به قلم دکتر مهدي اکبرنژاد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب امام حسن و امام حسین(علیهما السلام) در روایات اهل سنت به قلم دکتر مهدی اکبرنژاد که از سوی بوستان کتاب چاپ و منتشر شده است، تلاشی ناچیز در جهت معرفی شخصیت امام حسن(ع) و امام حسین(ع) براساس روایات اهل سنت است که بیشتر آن‌ها در کتاب های معتبر و مورد قبول آنان ثبت شده  است. آنچه در این اثر آمده بخش ناچیزی از دریای بی‌کران وجودی آن بزرگواران است که در احادیث اسلامی به آن ها پرداخته شده است. مهمترین روایات در توصیف شخصیت این دو بزرگوار و نیز روایات تفسیری و غیرتفسیری است که به ترتیب، در ضمن فصول مجزایی ذکر شده است.


این کتاب در ده فصل شخصیت این دو امام را بررسی می کند. مروری بر مهم ترین منابع حدیثی اهل سنت درباره حسنین(ع)، امام حسن و امام حسین در بیان پیامبر اکرم(ص)، شخصیت امام حسن(ع) در روایات اهل سنت، امام حسین(ع) از ولادت تا بعد از شهادت، امام حسن و امام حسین در روایات تفسیری اهل سنت، روایات تفسیری از امام حسن(ع)، روایات تفسیری از امام حسین(ع)، احادیث روایت شده از امام حسن(ع)، روایات نقل شده از امام حسین(ع) و سخنان و نامه های امام حسین(ع) در واقعه کربلا فصل های ده گانه این کتاب است.

کتاب امام حسن و امام حسین(علیهما السلام) در روایات اهل سنت به قلم دکتر مهدی اکبرنژاد در قطع وزیری و قیمت 4500 تومان از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شده است./905/پ203/ع

ارسال نظرات